Jump to content
Persson

Hvor køber man billige sodavand i malmö ?

Recommended Posts

øv :-( Så må vi nøjes med 1,5 og 2 liters.
Han har da åbent på industrigatan, han er bare flyttet ind i lokalerne i bygningen til venstre for de gamle. Pg han sælger stadig lidt sort, men ikke i samme mængder og priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, så må jeg prøve at kigge lidt bedre efter derude. I Netto og Citygross kan man også får matadormix til 29:95 for ca. 925g. Nogen der kender til lign æsker bare de andre slags. Altså stjernemix og hvad de ellers hedder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
okay, så må jeg prøve at kigge lidt bedre efter derude. I Netto og Citygross kan man også får matadormix til 29:95 for ca. 925g. Nogen der kender til lign æsker bare de andre slags. Altså stjernemix og hvad de ellers hedder
Netto har jævnligt tilbud på 24stk coca cola til 59sek + pant :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Han har da åbent på industrigatan' date=' han er bare flyttet ind i lokalerne i bygningen til venstre for de gamle. Pg han sælger stadig lidt sort, men ikke i samme mængder og priser.[/quote'] Har han så fået nye åbningstider? Jeg har nu to gange været der omkring kl 17:30 og har slet ikke kunne finde det. Muligvis fordi der er lukket og helt sort

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har han så fået nye åbningstider? Jeg har nu to gange været der omkring kl 17:30 og har slet ikke kunne finde det. Muligvis fordi der er lukket og helt sort
Altså så kan det jo være at det er sandt at de har lukket, men det er ikke mindre end en måned siden jag var der sidst... Når man kører ind fra industrigatan plejer han at ligge til højre forinden af vejen, men han flyttede ind i større lokaler til venstre for de gamle....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Överskottsbolaget (ÖB) sælger 1 kg Matadormix i en pose for 29,00 SEK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak drenge nu har jeg læst tråden fra start til slut. Er I helt vildt at indsutrigatan er lukket og åbent igen, så mange gange, som om det var tivoli hehe. Men nu kunne jeg godt tænke mig at høre, vi er så mange så hvordan kan det være at vi ikke har fundet et lager hvor der bliver solgt billig cola, når de har så mange kunder som os dansker;-) Jeg syntes vi skal gøre et sidste forsøg, fordi nu skal jeg også have sodavand, det er lang til tyskland for at hente noget ordentligt varer. Kom så alle sammen, hvor findes der noget billigt cola på dåse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja tak drenge nu har jeg læst tråden fra start til slut. Er I helt vildt at indsutrigatan er lukket og åbent igen, så mange gange, som om det var tivoli hehe. Men nu kunne jeg godt tænke mig at høre, vi er så mange så hvordan kan det være at vi ikke har fundet et lager hvor der bliver solgt billig cola, når de har så mange kunder som os dansker;-) Jeg syntes vi skal gøre et sidste forsøg, fordi nu skal jeg også have sodavand, det er lang til tyskland for at hente noget ordentligt varer. Kom så alle sammen, hvor findes der noget billigt cola på dåse.
Den der frugtbod ude ved ÖB har mange slags til 95.- incl pant... dyrt, men det eneste jeg kan finde. Og så netto denne uge, men det er kun Cola :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

billige coca cola dåser den er lidt halv gammel den her tråd og tingene er jo steget og mange nye er kommet til, men hvad koster egentlig en ramme coca cola her i SE. selvfølgelig ser man tilbud en gang imellem, men kunne jo godt være der lå et par kiosker eller noget, der har dem til en god pris, men de er jo også steget i tyskland såå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites