Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2005 Nogen der har set steder hvor der forhandles Mountain Dew? Kam bare ikke finde dem nogensteder :( Den amerikanske butik ved gustav. De er dog alt for dyre da det er en lille import. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret June 27, 2005 Tak Stokholm. Du har lige reddet min dag (i går)... Kan du ikke også redde den i dag og give mig en mere nøjagtig adresse eller måske bare en forklaring? Mange tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stokholm 10 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2005 hehe ok Den ligger på södra vallgatan. Dvs hvis du fortsætter på "strøget" fra gustav svinger du bare til venstre ved kanalen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Nogen som har været på Industrigatan for nylig? Eksisterer det stadig - der gik jo rygter om, det var lukket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Den amerikanske butik ved gustav. De er dog alt for dyre da det er en lille import. Hvad koster de? De koster 15 DKK pr. dåse i den amerikanske butik i København. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Nogen der har set steder hvor der forhandles Mountain Dew? Kam bare ikke finde dem nogensteder :( Hej Trinity Mountain Dew kan du få på dåse i City Gross for 10 skk pr. stk både original og en cherry variant. inde i Rosengård centrum i det "etniske" supermarked kan man være heldig at finde 2 liters Mountain Dew til ca. 15 skk. men det er ikke ofte de har dem :( Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Nøøøøøj... Jeg skal i City Gross... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Nøøøøøj... Jeg skal i City Gross... Så så....Der skal også være til os andre :p smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Nogen som har været på Industrigatan for nylig? Eksisterer det stadig - der gik jo rygter om' date=' det var lukket.[/quote'] Ekststerer stadig - priserne ligger omkring 70SEK for en kasse soda... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Takker, kunne være jeg skulle drible forbi en dag, når mit lager er tomt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Hej Trinity Mountain Dew kan du få på dåse i City Gross for 10 skk pr. stk både original og en cherry variant. inde i Rosengård centrum i det "etniske" supermarked kan man være heldig at finde 2 liters Mountain Dew til ca. 15 skk. men det er ikke ofte de har dem :( Smil fra Christina Var forbi i City Gross (Rosengård) i dag - og far blev ikke sur - far blev skuffet... Der var iiiiingen Mountain Dew at finde overhovedet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2005 Var forbi i City Gross (Rosengård) i dag - og far blev ikke sur - far blev skuffet... Der var iiiiingen Mountain Dew at finde overhovedet... Åhhhh NEJ ......... Nu bliver jeg jo nød til at spørge, om du kiggede efter dem der hvor alle de andre sodavand står??? Fordi sagen er den at de (plejer) at stå et lidt underligt sted. Ovre i "afdelingen" for indisk-kinesisk og mexikansk tilbehør, er der et lille bitte bitte hjørne med Amerikanske ting. Der står de på en hylde. Så som sagt, hvis det ikke er der du har søgt. Må du tilbage og kigge :th2: Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Åhhhh NEJ ......... Nu bliver jeg jo nød til at spørge, om du kiggede efter dem der hvor alle de andre sodavand står??? Fordi sagen er den at de (plejer) at stå et lidt underligt sted. Ovre i "afdelingen" for indisk-kinesisk og mexikansk tilbehør, er der et lille bitte bitte hjørne med Amerikanske ting. Der står de på en hylde. Så som sagt, hvis det ikke er der du har søgt. Må du tilbage og kigge :th2: Smil fra Christina Jeg kiggede nok ikke det rigtige sted så ;) Nu kan jeg jo ligeså godt spørge, hvor afdelingen for i-k og m tilbehøret ca. befinder sig i City Gross (det er jo temmelig stort) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Nogen der har set steder hvor der forhandles Mountain Dew? Kam bare ikke finde dem nogensteder :( Sikkert fordi de smager så usansynligt dårligt Fik taget en i fælles køleskabet en dag i den tro det var en cola ALDRIG ALDRIG MERE! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2005 Jeg kiggede nok ikke det rigtige sted så ;) Nu kan jeg jo ligeså godt spørge, hvor afdelingen for i-k og m tilbehøret ca. befinder sig i City Gross (det er jo temmelig stort) OK....Missionen er som følger ;) Du starter på parkeringspladsen....herefter kaster du dig ind i de meget farlige roterende svingdørre. Kommer du levende ud på den anden side, fortsætter du igennem indgangspartiet. NU er du i butikken!! Herfter fortsætter du lige frem og til venstre, så er det på din højre side længere fremme, ind i et lille indhak. Til venstre vil du se en lang væg med det der tex mex halløj, Old El Paso - Santa Maria osv. og på højre side det lille hemmelige amerikansk hylde parti :D YOU CAN DO IT :th2: smil, venlige tanker og held og lykke fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Det lykkedes ... Jubii ... Kom endda også på Industrigatan og fik fyldt lidt op i mit lager. Tak for hjælpen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2005 Det lykkedes ... Jubii ... Kom endda også på Industrigatan og fik fyldt lidt op i mit lager. Tak for hjælpen. Det var da bare så lidt...... :th2: smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Nu kørte jeg tilfældigvis lige i nærheden af Industrigatan her til eftermiddag og kom bagefter i tanke om, den sodavandsbiks stadig eksisterer. Er der nogen, som har været der for nylig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 . Den er der stadigvæk, men der pant på nu!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jerikras 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2006 Der ligger en lille engros på Agneslundsvägen der hedder "Sumarianfood". Den var tidligere en ganske populær colacentral for især danske invandreforretninger, men er nu sat ud af spillet hvad angår sodavand. Den kan dog være et besøg værd alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
2EThADoN 10 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2006 Gav 10SEK i överskuttsbolaget, eller hvad fanden det hedder ;) for 2 liter Pepsi... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
titta 10 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2006 Ja topics siger næsten det hele.. Syntes jeg læste noget omkring kiosker etc for et stykke tid siden, men jeg har ikke lige haft tiden til at gå på opdagelse .. Så er der nogen andre herinde som har nogle gode steder ? ABDOS (www.abdos.se) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Så skal vi vist have denne tråd frem igen. Jeg var forbi industrigatan i dag og der ser godt nok helt lukket og slukket ud. Hvor køber man billig vand i dag? gerne dåser Mvh Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 Der findes ingen "svartläsk" mere. Det billigste er tyskland eller når der er coca cola til 49,75 + pant på netto. De steder der er tilbage (f.eks. Bragegatan 10) tager omkring samme pris som Netto's normal pris 80+ pant. Alternativt kan du få nogle mere eksotiske mærke med ulæselig skrift til 40-60,- SEK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2007 øv :-( Så må vi nøjes med 1,5 og 2 liters. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites