Jump to content
Persson

Hvor køber man billige sodavand i malmö ?

Recommended Posts

Guest Trinity

Tak Stokholm. Du har lige reddet min dag (i går)... Kan du ikke også redde den i dag og give mig en mere nøjagtig adresse eller måske bare en forklaring? Mange tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der har set steder hvor der forhandles Mountain Dew? Kam bare ikke finde dem nogensteder :(
Hej Trinity Mountain Dew kan du få på dåse i City Gross for 10 skk pr. stk både original og en cherry variant. inde i Rosengård centrum i det "etniske" supermarked kan man være heldig at finde 2 liters Mountain Dew til ca. 15 skk. men det er ikke ofte de har dem :( Smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Trinity Mountain Dew kan du få på dåse i City Gross for 10 skk pr. stk både original og en cherry variant. inde i Rosengård centrum i det "etniske" supermarked kan man være heldig at finde 2 liters Mountain Dew til ca. 15 skk. men det er ikke ofte de har dem :( Smil fra Christina
Var forbi i City Gross (Rosengård) i dag - og far blev ikke sur - far blev skuffet... Der var iiiiingen Mountain Dew at finde overhovedet... :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Var forbi i City Gross (Rosengård) i dag - og far blev ikke sur - far blev skuffet... Der var iiiiingen Mountain Dew at finde overhovedet... :cry:
:scared: Åhhhh NEJ ......... Nu bliver jeg jo nød til at spørge, om du kiggede efter dem der hvor alle de andre sodavand står??? Fordi sagen er den at de (plejer) at stå et lidt underligt sted. Ovre i "afdelingen" for indisk-kinesisk og mexikansk tilbehør, er der et lille bitte bitte hjørne med Amerikanske ting. Der står de på en hylde. Så som sagt, hvis det ikke er der du har søgt. Må du tilbage og kigge :th2: Smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:scared: Åhhhh NEJ ......... Nu bliver jeg jo nød til at spørge, om du kiggede efter dem der hvor alle de andre sodavand står??? Fordi sagen er den at de (plejer) at stå et lidt underligt sted. Ovre i "afdelingen" for indisk-kinesisk og mexikansk tilbehør, er der et lille bitte bitte hjørne med Amerikanske ting. Der står de på en hylde. Så som sagt, hvis det ikke er der du har søgt. Må du tilbage og kigge :th2: Smil fra Christina
Jeg kiggede nok ikke det rigtige sted så ;) Nu kan jeg jo ligeså godt spørge, hvor afdelingen for i-k og m tilbehøret ca. befinder sig i City Gross (det er jo temmelig stort)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen der har set steder hvor der forhandles Mountain Dew? Kam bare ikke finde dem nogensteder :(
Sikkert fordi de smager så usansynligt dårligt :sick: Fik taget en i fælles køleskabet en dag i den tro det var en cola :scared: ALDRIG ALDRIG MERE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kiggede nok ikke det rigtige sted så ;) Nu kan jeg jo ligeså godt spørge, hvor afdelingen for i-k og m tilbehøret ca. befinder sig i City Gross (det er jo temmelig stort)
OK....Missionen er som følger ;) Du starter på parkeringspladsen....herefter kaster du dig ind i de meget farlige roterende svingdørre. Kommer du levende ud på den anden side, fortsætter du igennem indgangspartiet. NU er du i butikken!! Herfter fortsætter du lige frem og til venstre, så er det på din højre side længere fremme, ind i et lille indhak. Til venstre vil du se en lang væg med det der tex mex halløj, Old El Paso - Santa Maria osv. og på højre side det lille hemmelige amerikansk hylde parti :D YOU CAN DO IT :th2: smil, venlige tanker og held og lykke fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger en lille engros på Agneslundsvägen der hedder "Sumarianfood". Den var tidligere en ganske populær colacentral for især danske invandreforretninger, men er nu sat ud af spillet hvad angår sodavand. Den kan dog være et besøg værd alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal vi vist have denne tråd frem igen. Jeg var forbi industrigatan i dag og der ser godt nok helt lukket og slukket ud. Hvor køber man billig vand i dag? gerne dåser Mvh Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes ingen "svartläsk" mere. Det billigste er tyskland eller når der er coca cola til 49,75 + pant på netto. De steder der er tilbage (f.eks. Bragegatan 10) tager omkring samme pris som Netto's normal pris 80+ pant. Alternativt kan du få nogle mere eksotiske mærke med ulæselig skrift til 40-60,- SEK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites