Jump to content
Guest jan

Artikel om os i Malmø

Recommended Posts

Guest jan

Hej venner, En af mine kolleger skal til at skrive en artikel om os, der bor i Malmø. Jeg er selv ret inhabil. Men hvor langt nåede vi/I med pendlerforeningen? Og findes der andre "foreninger" for os, der bor herovre? Stik mig eventuelt en mail...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Hej venner, En af mine kolleger skal til at skrive en artikel om os, der bor i Malmø. Jeg er selv ret inhabil. Men hvor langt nåede vi/I med pendlerforeningen? Og findes der andre "foreninger" for os, der bor herovre? Stik mig eventuelt en mail...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest julie

Hvis han har lyst til at interviewe nogen som bor her og pendler, så må du jo sige til, det vil jeg da gerne, og der er sikkert andre der gerne vil. Jeg tror han vil få mere ud af at snakke med nogen, end at "kigge" på en forening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Tak for svar! Jeg kender ikke så meget til danskernes struktur i deres/vores sammenhold herovre endnu. Har immervæk kun boet en bette måned på Andreegatan. Nu er det ikke alle journalister, der er suspekte i kanten. Og jeg forstår også frygten, men det bygger udelukkende på fordomme - nøjagtig som den frygt folk har med at flytte til Sverige. Men jeg skal bede vedkommende om at stikke hovedet forbi herinde. :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

apropo artikler, så havde vi en journalist herover fra fyn og nordjylland amt, som har skrevet en som har skrevet en stor artikle om vores lille familie, og om at flytte til Sverige generalt. Så jeg skal love for at vi får meget opmærksomhed for tiden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites