Guest jan Anmeld indhold Skrevet June 26, 2003 Hej venner, En af mine kolleger skal til at skrive en artikel om os, der bor i Malmø. Jeg er selv ret inhabil. Men hvor langt nåede vi/I med pendlerforeningen? Og findes der andre "foreninger" for os, der bor herovre? Stik mig eventuelt en mail... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jan Anmeld indhold Besvaret June 26, 2003 Hej venner, En af mine kolleger skal til at skrive en artikel om os, der bor i Malmø. Jeg er selv ret inhabil. Men hvor langt nåede vi/I med pendlerforeningen? Og findes der andre "foreninger" for os, der bor herovre? Stik mig eventuelt en mail... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2003 Hej Jan B. Hvorfor skal det absolut være en forening?? Det kunne jo være, at andre havde noget at sige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2003 Hej Jan. Der er mere aktivitet i dette forum, end på bropendler.com. Der er allerede etableret en pendlerforening, og der skulle også være en pendlerforening i Lund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret June 27, 2003 Hvis han har lyst til at interviewe nogen som bor her og pendler, så må du jo sige til, det vil jeg da gerne, og der er sikkert andre der gerne vil. Jeg tror han vil få mere ud af at snakke med nogen, end at "kigge" på en forening. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2003 Helt enig! men tør jeg stille op til et radiointerview?? ... neeeej *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2003 Forstår hvad du mener.Er selv blever spurgt flere gange til radio og TV, men det skal jeg ikke nyde noget af. Det må der være andre der er bedre til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jan Anmeld indhold Besvaret June 27, 2003 Tak for svar! Jeg kender ikke så meget til danskernes struktur i deres/vores sammenhold herovre endnu. Har immervæk kun boet en bette måned på Andreegatan. Nu er det ikke alle journalister, der er suspekte i kanten. Og jeg forstår også frygten, men det bygger udelukkende på fordomme - nøjagtig som den frygt folk har med at flytte til Sverige. Men jeg skal bede vedkommende om at stikke hovedet forbi herinde. :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Artiklen udkom lørdag d. 5/7. Jeg kommer snart med gengivelsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 apropo artikler, så havde vi en journalist herover fra fyn og nordjylland amt, som har skrevet en som har skrevet en stor artikle om vores lille familie, og om at flytte til Sverige generalt. Så jeg skal love for at vi får meget opmærksomhed for tiden :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Det var selvfølgelig Fyn og Nordjyllands stifttidende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Ja, det var en fin lille M5 i havde hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites