Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 11, 2003 Hej Ulmus, Jeg tror ikke du skal være alt for bange for at falde igennem. Jeg er i så dårlig form, at selv Amin Jensen vil ligne en super-sprinter i forhold til mig (jeg er dog ikke nær så tyk). Jeg ved godt, at langt de fleste er i tyvene, men det vil da ikke afholde mig fra at dukke op... Jeg er jo stadig 29-og-nogle-år..... palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret July 11, 2003 Jeg har endnu ikke sendt flyttekasserne over broen. (Jeg skal lige sælge min lejlighed i DK først) Men jeg vil gerne tage forskud på glæderne og kigge forbi på søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2003 Har lige et mindre problem ... min mobil er mistet efter en strandtur i torsdags, så selv om i både ringer og skriver får jeg ikke mine beskeder. I kan derimod ringe til min fastnettelefon (+46 40 22 95 59) hvis der er nogen beskeder, alternativt møde op på McDonalds v. Rosengård Trafikplats (Thomsonsväg ved bunden af en 16-etagers hus) kl. 16-16.30 om søndagen hvor der bliver en "guidet tur" ned til parken. For dem af jer der kommer senere, skal man blot fra McD gå videre ned af Thomsonsväg. Krydse Von Lingens väg (første vej v. en tunnel), og fortsætte til Vougts väg hvor der er en gangtunnel under Motorvejen. Denne gangsti munder ud i parken på den anden side af motorvejen. I kan selvfølgelig også skrive til min mail (nikolaj _ vincent @ hotmail.com) Kørevejledning: Følg Inre Ringvägen til Rosengård Trafikplats og kør fra hér (ligger mellem den nedbrændte moske og IKEA) / Følg Amiralsgatan til den første rundkørsel, hvor der drejes til venstre. Tager du bus, så kører bus 18, 19 og 11D til Ramels väg. Bus 11C kører til Thomsonsväg (bed evt. chaufføren om at sige til når I skal af). Fra Ramels väg følger man bussens køreretning op til rundkørslen, hvor McDonalds ligger. Fra Thomsonsväg går man frem til krydset v. tunellen (op af Thomsonsväg til højre ligger McDonalds, op af Thomsonsväg til venstre ligger Vougts väg og gangtunellen under motorvejen til parken). Vi ses på solskinsrige søndag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2003 Tak, Palle, for opmuntringen - du er måske ikke så tyk som Amin, men det er jeg desværre og slet ikke så høj!! men til gengæld næsten dobbelt så gammel, HM. Nå, men selvom jeg måske kunne overveje at møde op, er jeg forhindret, da jeg -i lighed med sidste år- tager en smuttur til Öland og synger fødselsdagssang for "vores" kronsprinsesse sammen med "vort" kongepar. Så man kan sige, at jeg er lovligt forhindret. Måske en anden gang. Til jer alle sammen - håber I/vi får godt vejr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bent Anmeld indhold Besvaret July 12, 2003 Vincent: Rigtig godt initiativ. - Jeg tænkte også på at frekventere jer med et besøg, men lige nu på det sidste er jeg også blevet forhindret. Jeg vil ønske jer alle en rigtig god aften, i det pragtfulde vejr, de lover nu fra i morgen. Vi ses en anden gang, for det er da vel ikke blot 'en enlig svale', men noget, der kan tages op i ny og næ. - Fortæl, fortæl fra seancen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2003 Jeg vil bare sige at hvis der er nogen der tager billeder, lægger jeg gerne et galleri op her, hvis det har nogen interesse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2003 Hi Steen og andre! Så kan billederne fanges på: http://www.swoop.se/skovtur Jeg har ikke gjort noget ud af layout'et (endnu) - billederne blev bare kastet op. Hvis du Steen eller andre vil ha' billederne smid mig en mail. De fylder små 10 MB pakket. Ellers vil jeg bare sige tak for en hyggelig tur i det grønne ... damn jeg stinker til rundbold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2003 Vil bare sige tak for det store fremmøde ... Det var dejligt at se så mange kunne komme (selvom der var "nogen" der sprang rundbolden over) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2003 Super dag - det var sq sjovt.. Lad os gøre det snart igen, det er lang tid siden jeg har oplevet børnene falde så hurtigt i søvn :-) Har ikke fået tømt kammeraet endnu, og med min indtil videre, 33.6 opkobling - kan det vare lidt inden jeg jeg bliver den helt store distributør :-P Jeg vil dog godt brokke mig lidt over vejret - der var nogle enkelte skyer til sidst. Ellers var resten til et 13 tal, da selv pølserne smagte krydret af trækul - svært at opnå, men en dejlig fuldendelse når det endeligt lykkes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Jeg ville bare lige sige tak for sidst.... KANON arrangment....Og, det er faktisk helt utroligt hvor ondt i armen man kan få, ved at ramme bolden een gang !!! PS... Pære-sodavand smager ok ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thygesen Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Yes Yes.. så er vi klar til det næste arrangement.. om ca.. LAAANGG TIIIDD.. og det er sgu ikke fordi det var kedeligt, men kroppen er godt nok øm oven på en hård weekend og så lidt rundbold.. Palle: det er da utroligt det er så godt vejr med alle de lufhuller dig og Allan fik lavet :-) Alt i alt vil jeg sige, at det var vildt fedt at mødes med jer og jeg glæder mig til vi finder på noget hygge noget igen.. Det var rart at få delt nogle erfaringer, få nogle bekendtskaber og sidst men ikke mindst.. at grille.. Skulle hilse fra de andre to unge folk, at det havde været fedt og at de også glæedede sig til næste gang.. Hilsen Martin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Ja, tak for sidst. Jeg kan kun være enig i, at det var rigtig godt i går. Det bliver der forhåbentlig mulighed for at gentage i løbet af sommeren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Vincent du som arrangør af skovturen må holdes ansvarlig for at jeg har ondt i ballerne og lårbasserne .... jeg er altså bare ikke bygget til rundbold mv. *GG* Til Thygesen, hov hov .. jeg ramte sq da bolden et par gange (godt nok spredt ud over adskillige timer, men alligevel). :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Var det en vand-gobler jeg så på ét af billederne!? *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Det er rart at vide, at jeg ikke er den eneste, der er øm i kroppen efter igår. Men det var rigtigt hyggeligt, og jeg glæder mig til at møde jer igen, når jeg flytter hinsidan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Gio: Det hedder altså en vandPIPE (Shisha på egyptisk Og ja vi røg på den ... godt nok ikke alle, men nogle få, og det var hygge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Så er det vel egentligt vandpibe eller gobleren på nørrebro'sk ?? Og ja, der var et par stykker der røg på den (og så kan du selv vælge hvor trykket skal lægges i den sætning), dog ikke undertegnede der fik rigeligt med røg på maden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 Tak til Vincent for et godt initiativ. Vi syntes det var spændende og lærerigt at møde jer. Vi glæder os til det næste arrangement. Med venlig hilsen Torben & Beathe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 Vil bare lige delagtiggøre jer i, at min spæde drenge krop var rimelig øm igår....Idag kan den ikke bevæges !!! Jeg er bare FULDSTÆDIG ødelagt....kan vi ikke spille billard næste gang ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 Billiard ... dén er jeg med på Min krop er også pænt busted ... det kan persons fru vist bevidne! jeg troede det var slemt i går, men i dag er det dobbelt så avs!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 ok...en Shisha, så.... Jeg skal gøre hvad der er i min magt for at være med på næste arrangement! Og billard ville ikke være dårligt...hehe. (damn rusten...men hvad...min indre Tom Cruise kan vel vækkes til live i løbet af et par timer, i guess!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 Rust fjernes bedst med et par fadøl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 Jamen, jeg er klar...i siger bare til når vi skal spille lidt pool.... Har i nummeret ??? +4561380531...i ringer bare.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2003 Hvem faen sagde "pool"!!? hehe... Der blev nævnt "billard"! Men jeg er frisk! Faktisk er jeg frisk på alt festligt! Bare skriv/giv lyd! Jeg trænger snart til at komme udenfor og møde nogle nye mennesker. Jeg har gemt mig lidt rigeligt siden jeg flyttede ind.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thygesen Anmeld indhold Besvaret July 16, 2003 og vi er også tre mennesker der er klar igen på noget, desværre nok bare først midt i August da vi holder noget ferie her fra fredag af.. tager selv til portugal for så at komme hjem en uge og tage afsted til AThen derefter. :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites