Jump to content
vincent

Sunddebat arrangement Søndag d. 13/7 2003 kl. 17.30

Recommended Posts

Guest palle

Nej Vincent....det behøver ikke være mere end det...men, tror du selv den holder ??? Fredag/lørdag, og bare spille pool ??? jojo... klart ;o) NOT Men, mon ikke vi alle sammen kan være der hvor vi spillede igår... hvis vi er 5-10 stykker, kan vi jo altid lave en lille turnering

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Hey Gio... Tror du "dansk keglebillard" er helt vildt moderne i Malmö ??? Pool er vel ok.... Vincent og undertegnede spille et sted igår, med ca. 25 pool borde.... Meget fine borde, og halv-dyre øl !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Palle: "Go´ gammeldaw´s sko´mager!" happy.gif Ej...pool er fint. Og halv/hel-dyre øl er man jo ved at vænne sig til her i landet, så det tager vi bare med. Men det skal lige siges at jeg IKKE er en haj med en kø i hånden! Så gem hustler-moves´ne væk, og forstå på forhånd jeg ikke indgår væddemål...hæhæ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ogsaa klar pÎ lidt pool :-) Hvor var det i spillede? Jeg mener at kan have huske i en svag taage, at der ligger noget spil paa Store Nygatan + evt den sportsbar paa gaagaden ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Stedet hedder Interpool, og...vi skal liiige ha' Vincent på banen, med hensyn til adressen.. Jeg er jo stadig ny i malmø... Gio, jeg har ingen hustler tricks, er heller ikke helt så god... bare rolig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thygesen

I må have en god tur.. de tre fra Gasverksgatan kan ikke deltage :-( men som sagt, fra midt i august er vi klar igen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites