vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2003 Ja, jeg synes godt nok også Gio har gemt sig lidt af vejen, men lad os da tage en fredag/lørdag aften og et slag pool snart Det behøver jo ikke være mere end det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 16, 2003 Nej Vincent....det behøver ikke være mere end det...men, tror du selv den holder ??? Fredag/lørdag, og bare spille pool ??? jojo... klart ;o) NOT Men, mon ikke vi alle sammen kan være der hvor vi spillede igår... hvis vi er 5-10 stykker, kan vi jo altid lave en lille turnering Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 16, 2003 Hey Gio... Tror du "dansk keglebillard" er helt vildt moderne i Malmö ??? Pool er vel ok.... Vincent og undertegnede spille et sted igår, med ca. 25 pool borde.... Meget fine borde, og halv-dyre øl ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2003 Palle: "Go´ gammeldaw´s sko´mager!" Ej...pool er fint. Og halv/hel-dyre øl er man jo ved at vænne sig til her i landet, så det tager vi bare med. Men det skal lige siges at jeg IKKE er en haj med en kø i hånden! Så gem hustler-moves´ne væk, og forstå på forhånd jeg ikke indgår væddemål...hæhæ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 16, 2003 Jeg er ogsaa klar pÎ lidt pool :-) Hvor var det i spillede? Jeg mener at kan have huske i en svag taage, at der ligger noget spil paa Store Nygatan + evt den sportsbar paa gaagaden ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Stedet hedder Interpool, og...vi skal liiige ha' Vincent på banen, med hensyn til adressen.. Jeg er jo stadig ny i malmø... Gio, jeg har ingen hustler tricks, er heller ikke helt så god... bare rolig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Interpool ligger på Stora Nygatan. Stora Nygatan ligger v. Hansakompagniet. Når man går fra Gustav forbi Hansa, over vejen og ca. 100m. efter ligger det der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Umiddelbart har jeg ingen planer, hverken fredag eller lørdag, og jeg er da frisk på pool...andre ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Yup fredag. lørdag vil jeg godt noget andet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Jeg kan hverken fredag eller lørdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Fredag er fin.... Jeg er på.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Jeg er på en kvik smuttur til jylland lørdag, så lørdag er ikke så pokkers god for mig.... Fredag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2003 Jamen så går jeg ud fra vi mødes fredag Kontakt mig lige på mail mht. tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thygesen Anmeld indhold Besvaret July 18, 2003 I må have en god tur.. de tre fra Gasverksgatan kan ikke deltage :-( men som sagt, fra midt i august er vi klar igen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2003 Hva si'r folk til kl 1900 ? Vincent og jeg er i hvert fald paa pletten kl 1900 til en omgang pool. Saa maa vi jo bare haabe at jeg er bedre til pool end til rundbold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 18, 2003 Jeg er der også kl. 19.00. klar til lidt genoprejsning iforhold til rundbolden ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites