vincent 0 Anmeld indhold Skrevet June 23, 2003 Hermed indbydes til rundbold- og grillarrangement den anden lørdag i Juli for dem af Jer som IKKE er taget til udlandet på den allestedsnærværende industriferie Vi medbringer engangsgrille, mad, drikkevarer, bat, bolde og godt humør og mødes som udgangspunkt et sted i Malmö uden grillforbud. Hvis ikke vi kan få lov at være på Ribersborgstranden er jeg næsten sikker på at vi kan finde et sted i Kungsparken og slå os ned allesammen - alternativt hos én af jér i en have Tilmelding sker hér ved mail til mig: nikolaj_vincent@hotmail.com Skriv gerne hvad I kan medbringe. Selv har jeg nemlig ikke hverken bolde eller bat. Hvis der er en overvægt af folk der hellere vil lægge arrangementet om søndagen er der åbnet op for at vi kan flytte det. Datoen er KUN en foreløbig dato VEL FREMMØDT!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2003 Hermed indbydes til rundbold- og grillarrangement den anden lørdag i Juli for dem af Jer som IKKE er taget til udlandet på den allestedsnærværende industriferie Vi medbringer engangsgrille, mad, drikkevarer, bat, bolde og godt humør og mødes som udgangspunkt et sted i Malmö uden grillforbud. Hvis ikke vi kan få lov at være på Ribersborgstranden er jeg næsten sikker på at vi kan finde et sted i Kungsparken og slå os ned allesammen - alternativt hos én af jér i en have Tilmelding sker hér ved mail til mig: nikolaj_vincent@hotmail.com Skriv gerne hvad I kan medbringe. Selv har jeg nemlig ikke hverken bolde eller bat. Hvis der er en overvægt af folk der hellere vil lægge arrangementet om søndagen er der åbnet op for at vi kan flytte det. Datoen er KUN en foreløbig dato VEL FREMMØDT!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2003 Da der har været en forespørgsel på søndagen i stedet for om lørdagen bringer jeg her en Quickpoll pop-up afstemning om hvilken dag det skal være. Seneste tilmelding er d. 6/7 2003!! http://x1.quickpoll.dk/qpstandalone.htm?pollid=8DAF2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2003 *æv*...det er jo lige oveni i Midtfyns Festivallen. Så jeg melder paf. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest copyman Anmeld indhold Besvaret June 26, 2003 Hej vincent er frisk på at mødes, ville ha skrevet på din email men den opgivne adr virker ik. men kan begge dage. Mvh keld Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret June 26, 2003 Hmmm...det er lige de bedste dage på Midtfyn du har valgt. Hvorfor kommer i allesammen ikke bare derover til GIO og mig på midtfyns????? Gio kan tilsyneladende også godt lide MF. Så hejser vi flaget og fyrer den af... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2003 Thomas: HØRT! *g* MF er sgu´ så hyggelig. Jeg håber bare at vejret arter sig. Sidste år var ikke specielt underholdende hvad det angik. Men ikke desto mindre var der fest! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2003 Grundet afstemningsresultatet er arrangementet ændret til om søndagen ... så må vi bare håbe vejret arter sig. Vi kan evt. være i den park der ligger mellem Thomsonsväg og Västra Skrävlingevägen (Kyrkängen). Der er et stort areal, hvor vi kan boltre os og der plejer at være ret uforstyrret Man kommer lettest dertil ved at tage Inre Ringvägen til McDonalds ved Rosengård Trafikplats. Der kan parkeres, og så kan vi følges til fods derned ... det er max 5 minutter derfra Håber snart at få nogle flere tilmeldinger!! Indtil videre har jeg fået svar fra: - Thygesen (der tager et par friske gutter med og en fodbold!) - Copyman - Zeni (der tager et rundt bat og nogle bolde med). - Mig selv, og måske min roomie Husk at medbringe drikke - og mad til grillen, så skaffer jeg et par engangsgrille!! Det er stadig ikke for sent at smide mig en mail til dette hyggelige arrangement ... Vel mødt d. 13/7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2003 Se det var straks bedre .... jeg er kampklar soendag paa lidt hygge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2003 For lige at summere op vedr. søndagen, så regner jeg med at folk ankommer mellem 16-17 tiden. Jeg regner med at det er i den park der ligger nær Thomsons väg. Jeg regner med at der kommer minumum 5 friske Jeg regner også med at folk selv har mad og drikke med, og sidst men ikke mindst er jeg helt sikker på at jeg har MINDST 5 engangsgrille Det skal nok blive sjovt, glæder mig til at se jer! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thygesen Anmeld indhold Besvaret July 7, 2003 Jamen vi glæder os da til at hilse på nogle nye folk.. Men lige en ting, kan vi ikke udveksle mobilnumre evt. på e-mail da jeg stadig ikke er helt sikker på hvordan pokker jeg finder rundt i Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret July 7, 2003 Hi Thygesen, Smid en mail til swoop@swoop.dk, så vi sikkert finde ud af noget, evt med mobil :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Jamen, jeg er også med.... Som endnu een af de nye i Malmø... Har mailet med Vincent, da det endnu ikke er lykkes mig at sende noget her.... Og, så er gode dyr rådne...Hvor finder jeg et kort over malmø, da jeg ikke har en ide om at finde rundt i byen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Du kan finde et elektronisk kort på www.malmo.se under "stadskarta". Og et rigtigt kort kan du få på touristinformationen. Jeg mener der ligger en nede på Malmö Centralstation. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest copyman Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Hej Hva så, så bliver det en ren herretur på søndag?, kommer der slet ingen af det modsatte køn med?, eller de tør måske ikke?( måske bange for at få tæv i rundbold) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Der er næsten ingen danske kvinder der flytter til Malmö ... og dem der gør kender sikkert ikke scanianet ... eller også er de bare generte for at møde 10 fyre og være single pige eller noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anne Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Hov, hov. Det er skam ikke sandt..Jeg er nemlig lige flyttet ind, i en 3V lejlighed på Möllevångsgatan, her i søndags og jeg er da en pige, så vidt jeg ved. Desuden læser jeg tit herinde på Scanianet, for der står så mange nyttige ting. Om jeg tør tilbringe en aften med 10 fyre? Tja, jeg går selv på en skole med 98% mænd...så svaret er ja. Hvis altså jeg havde overstået alt boligflytteriet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Hmmm ... Right! Her bliver man hængt ud som løgner, når det eneste jeg sagde var: "Der er næsten ingen danske kvinder der flytter til Malmö ...(...)" Snøft piv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thygesen Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Tjah Vincent.. så kan du vist lære det hva'?? man skal passe på med hvad man siger når det drejer sig om dem af det andet køn :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 2 børn (4½ & næsten 1 år) + 2 forældre samt 1 Au Pair, vil også kikke forbi og lave ravage i det, forudsat at vejret arter sig (hvornår besluttes det ?). Er der virkeligt ikke flere børnefamilier i Malmø ?? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2003 Anne: Jamen..så er vi jo "næsten" naboer! Arh..ok...*g* Men velkommen til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2003 Hejsan! Det forekommer mig, at "de herrer" udtrykker sig en smule chauvenistisk eller hur? Jeg er af hunkøn og har boet her i 2 år og næsten været med til at "opfinde" Scanianet, men er det faldet jer ind, at der kan være en aldersbarriere? Ikke alle, hverken hun eller han-køn er måske i stand til at spille rundbold, fodbold, bandy eller, hvad det nu er, I altid forstår. Og man vil jo nødig "falde igennem". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2003 Ulmus ... Vi skal jo også grille så der burde være lidt for en hver smag OG godt at se at vi åbenbart bliver så mange!! .. det var dog helt utroligt!! Indtil videre er vi vist oppe på mellem 13-15 personer!!!? Ser ud til at jeg skal købe mig fattig i engangsgrille Mht. vejret, såååh http://servlet.dmi.dk/rejsevejr/servlet/RejseImageServlet?city=110046053 Ser det vist ud til at det bliver formidabelt vejr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben Anmeld indhold Besvaret July 10, 2003 Vincent, vi har tre engangsgrille liggende i bilen fra et grillarrangement sidste weekend. Dem tager vi med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret July 10, 2003 Vincent, du siger da til hvis vi skal tage noget med... Send en sms eller ring... (+45 61380531) Du skal da ikke slæbe som en gal. Hvis vi bli'r så mange, så er der vel flere der kan give en hånd med ??? palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites