Jump to content
Guest peter

Gode restauranter

Recommended Posts

Guest kikkomania

Jeg vil lige tilslutte mig de gode oplevelser. Jeg han anbefale "Grappa" som så mange af jer andre. Deres pizza og pasta/laks er SUPER godt. Jeg kan også anbefale "Elysee". Rigtigt hyggeligt sted så har en vidunderlig stemning. Lidt ala, en gårdhave i mailno. Priser er yderst rimelige. Ellers giver jeg jer ret. Svenskere kan IKKE lave fastfood, jeg har ihvertfald ikke fundet noget endnu. Jeg savner stadig min halve grinkylling med pomfrittes ;-) /Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Hvis der er nogen der er til sushi er der lige åbnet en ny sushirestaurent ved Limhamns Torg på Linnégatan i Limhamn. Bedste sushi i malmø efter min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Update: Har flere gange være på grappa. Maden var rigtig god. Topkarakter kan de dog ikke få, da de tilsyneladende er i tvivl om hvad parmaskinke er. Alt afhængigt af hvilken pizza man bestiller ændrer skinken til at være enten parma, eller alm. kogt skinke. Kvaliteten på maden fejler intet, priserne er i top, hvorfor ved man så ikke hvad parmaskinke er? 4 madører kan de få. Når jeg en dag får tid vil jeg prøve deres carpacchio. Nogle der har prøvet den? Af ny anmeldelse vil jeg gerne tilføje Shakespeare Pub i Höllviken. Underligt lusket sted meget centralt. Mange af de lokale er oppe at drikke en øl eller to. Men maden.....Uhmmm. Plankesteak er bedre end hos Två Lejon i Trelleborg(hvilket jo giver problemer da de fik 5 madører). Men det største plus er at betjeningen altid er smilende. Så derfor Shakespeare Pub 5 madører happy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gifhappy.gif Två Lejon er degraderet til 4 pga. gentagne ganges dårlig betjening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lene Her kommer et fint lille link happy.gifhttp://kartor.eniro.se/query?what=map&mapcomp=GSID_18339670;;V%E4rdshuset%20Tv%E 5%20Lejon;Gamla%20Torg%20;4;;23163;TRELLEBORG;0410;197%2000;;;1331648;6141562;0; 1&heading_exact=Restauranger&click_id=GulaSidorna_ToMap Læste noget i Trelleborg Allehanda at de var tæt på konkurs, så jeg ved ikke om restaurangen stadig er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Mit yndlingsspiseted her i Malmö er MANDO, som ligger i Köpmansgatan mellem Lille Torg og Södergatan, lige ved siden af Butterricks. Man kan godt nok ikke få burger eller pizza, men prøv deres Lövbif med aromsmör og pommes frites, UHM. Selv mine to kræsne børnebørn på 4 og 8 år er vilde med det. De fås i 2 størrelser til meget rimelige priser. Samtidig er der en meget venlig betjening. Vi er kommet der meget og ingen af mine venner og familiemedlemmer er nogensinde blevet skuffede. - og lige for god orden skyld, nej jeg får ikke procenter.
Jeg har idag fulgt dit råd og bragt en masse mennesker ned på Mando for at få lidt aftensmad. Er du wimmer mand et spisested - til rent UG. Så du får tusind tak for dit gode råd - fra alle deltagerne !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Le Sommelier... Er det ikke der man giver 120 kr for 25 cl kondivand? :D
120 kr. i bøde for at drikke sodavand til den trøffelsauterede lammenumse? Det er da billigt sluppet. Jeg troede den slags gav mindst hæfte. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
120 kr. i bøde for at drikke sodavand til den trøffelsauterede lammenumse? Det er da billigt sluppet. Jeg troede den slags gav mindst hæfte. :D
Det kaldes "Aqua Soda´ Sportif".... ....se hvor hurtigt du kan komme løbende ud derfra, når tjeneren opdager du drikker cola light til imploderede frø-lår. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Snobberiet længe leve!!!:sad: Vi er faktisk nogle, der overhovedet ikke tåler spiritus, og tro mig, man kan godt blive noget ugleset, når man bestiller enten en ramlösa eller en Cola light til sin lækre planksteak.(Dog aldrig på MANDO!!:) Men det da OK, bare de ikke kostede en herregård på en restaurant. Det vildeste, jeg svinger mig op til, er en KB eller Albani nisseøl juleaften.:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snobberiet længe leve!!!:sad:
Overhovedet ikke...vi pjatter bare. Selv er jeg da tilhænger af Coke Light til næsten hvad som helst. Men til et godt stykke rødt kød foretrækker jeg da rødvin, alternativt en go´ mørk øl, självklart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Overhovedet ikke...vi pjatter bare. Selv er jeg da tilhænger af Coke Light til næsten hvad som helst. Men til et godt stykke rødt kød foretrækker jeg da rødvin' date=' alternativt en go´ mørk øl, självklart.[/quote'] Har heller aldrig oplevet problemet med at bestille ikke alcohol på resturanter, det kan selvfølgelig også være fordi jeg ikke har været på nogen der ikke var dyre nok .. =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.malmo.se/turist/matochdryck/restauranger.4.33aee30d103b8f15916800019457.html#Text5 Altså her kan man da få et rimeligt indtryk af hvad der findes af restauranter.. Men ellers vil jeg gerne anbefale en restaurant på Stortorget.. Både kæresten og jeg tænker så det knager og brager, men kan ikke komme på navnet. Ligger på samme side som Rådhuset og ved siden af conditoriet. Det er både restaurant med de lækreste tapas/meze (fra alle middelhavslandene) og med dejlig lounge stemning :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Overhovedet ikke...vi pjatter bare. Selv er jeg da tilhænger af Coke Light til næsten hvad som helst. Men til et godt stykke rødt kød foretrækker jeg da rødvin' date=' alternativt en go´ mørk øl, självklart.[/quote'] Det gjorde jeg også, altså pjattede. Jeg tænkte bare, at hvis man vil give 120 kr. for en mineralvand, så er man sq da snobbet :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan ikke lige læse udfra de forskellige input om Krau Thai er buffet og det kan jeg hellere ikke se udfra deres hjemmeside...
Mener ikke de har buffet, men ellers har de et udmærket menukort. Desværre kan man tåbeligt nok ikke få sig en øl til maden det sted, så kommer der aldrig selv :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites