Guest peter Anmeld indhold Skrevet April 2, 2003 Vi har hørt om den i Malmø-området.............Hvor ligger den, så vi kan få fyldt poserne op???? Vi har både hørt om godisbussen og godisfabrikken??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret April 2, 2003 Vi har hørt om den i Malmø-området.............Hvor ligger den, så vi kan få fyldt poserne op???? Vi har både hørt om godisbussen og godisfabrikken??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2003 Hej Peter K. Gå ind på Scanianets hovedside, der er et link til Godiskartan. Der kan du finde alle oplysninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2003 Næ det kan han ikke,hvis den skal ligge i Malmö området, for den i godiskartan er den der ligger i Skånes Fagerhult.Hvis der skal ligge en i Malmö har jeg aldrig hørt om den og heller ikke godisfabrikken, men jeg vil da MEGET gerne høre hvis der er nogen der gør. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2003 Jeg ved at der ligger en "Godisbussen" på vej E4 10 km før Markaryd, altså i de aller yderste af Skåne. Slikket der koster 3,90 SKR men er ikke af samme kvalitet som i fx. ICA til 5,95 SKR. Ikke langt fra Markaryd ligger en Flødebollefabrik hvor man kan stå at kigge på de bliver lavet. Og købe dem umiddelbart efter.... og jeg skal hilse og sige at de smager noget bedre end dem der står i butikkerne i en rum tid inden de sælges.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ani 10 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2011 Der ligger såmænd en godisfabrik ikke så langt fra malmø centrum. Det ligger ca. 10 min. kørsel fra Svågertorp, men det er lidt kringlet at komme derhen. http://www.scandicandy.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2011 Slet ikke....jeg kan næsten se den herfra huset :D Meget farligt og meget usundt...HAHAHA Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites