Admin 12 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2001 Når man nu hører et program som Øresund Direkte på P4 som forsøger at forstærke broderskabet mellem vore 2 lande, kan man undre sig lidt over musikvalget i programmet.Det indeholder masser af engelsk-sproget musik, som vi allerede hører i de andre programmer.Hvad med at spille noget musik som ikke normalt bliver hørt på den anden side.Jeg mener, vi kender altså godt Ace of Base herovre f.eks. Det kan undre hvorfor man f.eks ikke spiller "Av längtan till dig" med Åsa Jinder/Cajsa Stina Åkerström, når den nu er så populär her i Sverige for tiden.Og hvor mange gange skal vi høre Erann Drori ? "yt byt frem med nyt" siger jeg bare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2001 Når man nu hører et program som Øresund Direkte på P4 som forsøger at forstærke broderskabet mellem vore 2 lande, kan man undre sig lidt over musikvalget i programmet.Det indeholder masser af engelsk-sproget musik, som vi allerede hører i de andre programmer.Hvad med at spille noget musik som ikke normalt bliver hørt på den anden side.Jeg mener, vi kender altså godt Ace of Base herovre f.eks. Det kan undre hvorfor man f.eks ikke spiller "Av längtan till dig" med Åsa Jinder/Cajsa Stina Åkerström, når den nu er så populär her i Sverige for tiden.Og hvor mange gange skal vi høre Erann Drori ? "yt byt frem med nyt" siger jeg bare. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2001 Jeg synes, det er blevet lidt bedre med musikken i Øresunddirekte, men kan ikke huske, at jeg nogen-sinde har hørt Tommy Körberg i programmet. P.t. er det helt store hit Benny Anderssons orkester og Helena Sjöholm: "Vår sista dans", som er hammergod. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret February 20, 2002 Jeg var ikke klar over at der fandtes sådan et program, hvornår bliver det sendt ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2002 Hej Julie! Det bliver sendt om onsdagen kl. 9,10 - 10,00 og er et virkeligt godt program, især for os "øresundere". Det bliver genudsendt lørdag formiddag. Men du kan gå ind og se nærmere på programmets hjemmeside: www.dr.dk/p4/kbh/programmer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites