vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 vil nu gerne holde fast i 12/10!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 12/10 er også fint for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 12/10 jeg er frisko, men det bliver med drabelige tømmermænd. Hvad er det meningen vi skal dog? Det afhænger vel lidt af hvor mange vi bliver og sådan? Hvis vi bliver 4 eller under er det cool nok med badminton eller lignede, men ellers er det vel lidt dumt? Nå men jeg står standby...Og møder ikke op før klokken 12 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 Hvad mener du Totter? Hvorfor kan vi ikke spille badminton hvis vi er flere end 4? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Gio, ja sikke noget pjat! Jeg vil gerne være på dét hold med 3! ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Er sikker på at Gio med sin personlighedsspaltning godt kan lave et hold med mindst 3 spillere hvis der er brug for det Meeen ... hvad med Keld? ... han var jo lissom ham der startede dette topic - og hvor mange blir vi så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Jo selvfølgelig kan vi spille badminton 11, men så ville jeg mene det gav mere mening at spille et større holdspil? Men igen jeg stillede blot spørgsmål og det er fint med mig at spille badminton lige meget hvordan og hvorledes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Har I overvejet TO baner ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Vi ku bare leje hele hallen og så spille rundbold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 hehe...jeg mente nu også bare, at vi jo ser hvor mange vi bliver, og så lejer vi baner derefter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Maj-du-søde-milde:> ... og lave indendørs picnic?? ja? ja? ja? Og hvor mange blir vi så???? Jeg møder op! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Vincent: Kan I så ikke lige så godt fortsætte denne tråd/halløj i tråden "Fika i Malmö" Nåh, spøg til side... Jeg ville egentlig bare gerne finde en eller flere, som jeg kan spille noget badminton med et par gange om måneden (3-6 gange eller så'n). Der må sgu da være nogen andre end mig der ikke gider sidde og glo fjerner om aftenen, men hellere vil ud og røre sig lidt?! ;-) Hmmm.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Ja Toft, nu må vi være lidt seriøse! Jeg vil osse røre mig, men jeg jobbar altså på kvällen... i hverdagene i hvert fald.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 sorry .. hehe ... det var nu med henvisning til badminton toft Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Haha, ja stille og roligt! Det var bare for sjov da ;-) Men jeg vil bare så gerne spille lidt badminton altså.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Mht. badminton søndag d. 12/10 (prøver lige at være seriøs). Skal vi prøve at slå til kl. 15?? Hvem skal med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Jeg er på kl. 15 søndag. Og så tænkte jeg lige (jeps...i did!) på, om der mon findes, ligesom i Danmark, baner man kan leje rundt omkring på eks. skoler og sådan. Ofte har de jo et par baner eller to, som jo står ubrugte hen efter skoletid...og der ved jeg da at sådanne lejes normalt ud. Så betaler man et vist beløb for en sæson, og har så typisk banen i to timer eks. en fredag aften. Anyone that knows noget om such a fremgangsmåde in Sverige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 godt så ... hvem går derned og booker bane? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Ja, jeg kommer jo ikke på søndag til picnicbadminton (da jeg er i DK). Men jeg vil da gerne køre forbi Aura Badmintonhal i morgen og booke en bane til jer andre på søndag kl. 15 hvis det er? Det vil jo så nok være det tætteste jeg kommer på at spille badminton her i Malmö haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Det lyder bare godt ... og så regner jeg med du dukker op næste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Hvor mange endte vi så op med at blive? Toft: Super du gider booke en bane! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Gio> og mig ... hvem meR? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Tottaaaaaaaah...du var da også frisk, ikke!? Så er vi tre...*hmm*...ville være optimalt med én mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 10, 2003 Der er hermed bestilt en bane til jer på søndag kl.15-16. Da jeg ved at Vincent kommer, så er banen bestilt til: Nikolaj. Hvis I bliver flere end fire, skulle det være muligt at få en bane mere på dagen. Ligeledes hvis I vil spille længere end til kl. 16, så skulle dette også være muligt - bare snak med den flinke dame i skranken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites