Jump to content
Guest keld

M/K søges til badminton

Recommended Posts

Guest jesper

*Hmm*...jeg har store problemer med at finde både min ketcher og mine indendørssko! sad.gif Jeps...jeg burde have kigget noget før, så jeg ikke skulle til at styrte rundt i sidste øjeblik. Jeg opdaterer lige på situationen senere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Success ...vi laver hurtigst muligt en ny aftale derude. Og så lad os prøve at ramme et lige antal denne gang!..*HOST*totter*HOST* happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Søndag er simpelthen en skoddag! Arbejder hver 2. søndag, og de andre hver 2. søndage eksisterer bare ikke. Eller også er det bare mig der ikke eksisterer hver 2. søndag?! I hvert fald ikke før nu her hvor der kun er lidt over 2½ time tilbage af søndagen her happy.gif Synes også jeg har hørt noget om at de unge piger spiller dernede på hverdags-aftenerne *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Hvad med en hverdags-aften? Fordi kl. skulle blive 19 eller 20...ville det være et problem? Jeg er lidt hooked igen....men mine sko skal skiftes ud. Det stod klart efter dagens skøjtetur. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vince: Du har da en cykel!? happy.gif ...omvendt kan jeg ellers godt se logikken i det. Så kunne du jo også drøne forbi og hente mig. *wee*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeps nu kommer den officialle undskyldning - Undskyld. Og næste gang DER kommer jeg sgu! Og nu kommer så den officialle undskyldningsopskrift: I mellemtiden har jeg nemlig fundet ud af opskriften på Dallas burgere (dem man kan få til Malmö festivallen, under fodboldkampen og ved stations grillen): Tulip burger bøffer fra Netto, brød som du nu vil og så den vigtige Ajvar paprika "dressing" der kan købes bla. i Rimi - fås mild, stærk og hvidløg. Husk løg! Tada...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Min sammenklappede lunge har foldet sig ud igen, så jeg er også på igen! happy.gif Søndag passer fint, ellers en hverdag tidligst kl. 19. Jeg har også en hjemmearbejdsdag om ugen, så det kunne evt. blive tidligere. Jeg kunne såmænd godt have kørt rundt og samlet folk op, men min bil bliver afsat til en Svensker i morgen, såeh... Jeg håber selv på at blive mobil igen inden så længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Altså om det er kl. 18, 19 eller 20 på en hverdagsaften er for mig ligegyldigt, da jeg jo mest kan på disse dage. Så det er op til andre der kan på en hverdagsaften, at bestemme et tidspunkt, og så skal jeg nok finde vej til hallen ;-) Og Maj hør så her: Der er vist ingen unge mænd der spiller badminton i Aura-Hallen. Men hvis vi snart tager os sammen en hverdagsaften, så skal du bare se en masse smukke unge mænd styrte rundt efter en fjerbold happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Spiff, hvis du stadig er frisk, så booker jeg en bane senere idag, til i morgen kl. 19.00! Så må vi se om nogle af de andre hoveder her er friske så vi kan få en double, og ellers så spiller vi bare en single ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Toft for pokker.. hvordan kan du lukke så meget L... ud. citat start: "så skal du bare se en masse smukke unge mænd styrte rundt efter en fjerbold" Citat slut. Men det er jo ikke sandt vel.. det ved du jo godt.. der mangler jo ligesom stjernen, modellen, den eneste ene osv.. MIG :-) Damn.. jag skojar bare :-) Men jeg burde måske snart tage mig sammen og se om ikke jeg skulle deltage i noget fjerbold.. kan bare ikke om Torsdagen. Toft: håber du kan tage en joke ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Thygesen: Bare rolig, når man joker som jeg jo ligsom gør ik, så hører jeg heldigvis også til dem der kan tage en joke happy.gif Ellers ville det godt nok være kedeligt da...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Toft> Det er en aftale. Jeg regner med at dukke op ved 18.45 tiden, så jeg kan nå at klæde om inden vi har banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Spiff: Jeg har været forbi Aura, og i morgen er der først ledige baner fra kl. 21! Jeg bookede så en bane til kl. 21, men hvis det bliver for sent for dig eller du ikke kan til den tid af anden grund, så giv mig lige besked så jeg kan aflyse banen. Men håber da du kan alligevel selv om det måske er lidt sent for nogen. Heldigvis skal jeg først selv op næste morgen kl. 5.00 så det er fint for mig happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Toft> Jeg står selv først op ved 6:30 tiden om morgenen, så det er okay med mig. Vi ses i morgen ved 20:45 tiden...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites