Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Jojo Vincent helt enig. Jeg skrev også at man måske skulle finde en anden WEEKEND SPORT, da 250 sek lørdag/søndag altså er lidt peberet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Ja, men så er det jo godt vi ikke skal spille i weekenderne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 20, 2003 Ja, jeg må jo indrømme at jeg havde kigget lidt forkert på de der priser i Aura Badmintonhal. Nu er jeg så blevet klogere og her kommer så den 3. og endegyldige opdatering, og priserne er for en time pr. bane: Hverdage indtil kl. 16 - 70 sek. efter kl. 16 - 110 sek lørdag/søndag - 90 sek Hrm-hrm, de 250 sek jeg havde set, var for en time på bandybanen Og Vincent, du siger bare til om du i næste uge (undtagen onsdag og søndag) samler handsken op jeg har smidt foran dine fødder? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest junaid Anmeld indhold Besvaret September 21, 2003 Hej Vincent, hermed er priser for squash bane på belleuve stadion (ligger 10 min fra malmö syd st.) http://www.bellevue.se/index_sq.html ***************************************' På Bellevuestadion finns 4 squashbanor av hög klass med parkettgolv. Priser Vardagar (07-16) Vardagar (16-22) Lördag/Söndag Strötider 70:- 105:- 80:- Abonnemang 53:- 84:- 63:- ******************************************** hvornår er du friske på at spille? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret September 22, 2003 Jeg er også klar. Da jeg har skiftende arbejdstider, er jeg temmelig fleksibel. Junaid bor du på Statistgatan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 22, 2003 Er badminton blevet cancel´et til fordel for squash?...eller lever fjerbold-idéen stadig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 25, 2003 Jeg har aldrig prøvet squash, men er da frisk på at prøve en gang med tiden. Gio: Hvis du og andre er frisk på lidt badminton, så er jeg helt sikkert til at regne med. Jeg spiller bare for sjov på sådan noget motionsplan (lyder så flot), men jeg er da heller ikke mongol til det spil Så lad os finde en dato, og så se om det bliver til en single, eller om vi kan blive fire til en double. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 25, 2003 Jeg er frisk på en prøve-dato! Indtil videre kan jeg det meste af tiden frem til november...dog ikke i næste uge, da jeg skal op og feriere i en stuga. (Derefter skal jeg lige se hvad mit, forhåbentlig, nye arbejde byder på af arbejdstider) Men indtil videre...lad os prøve at finde en dato. Jeg har spillet en del badminton for mange år siden...så jeg er rusten, og kondien er ikke-eksisterende Lad os få lavet om på dét... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Jeg er stadig hooked på noget fjerbold. Jeg har dog lige været fornølet, såååh søndag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest junaid Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Hej Alle, Hvad med squash :-) Mikael: jeg bor på statistgatan 16. hvad med dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Vincent: Jeg var frisk, hvis det ikke var for at jeg er på ferie fra på søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Junaid, der bor jeg også. :-)Jeg bor 1. tv. Jeg har fri man og tirsdag næste uge, så der er jeg klar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Squash er også helt i orden med mig, men skal vi ikke lige starte ud med badminton? -nu er Jesper på ferie næste uge, men hvad med på søndag? Er i friske dér på en gang fjerbold? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Hejsan... Jeg er også frisk på en omgang badminton. Søndag er helt fint. Hvis nogen skriver tid & sted, tropper jeg op med min gamle haveketcher . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Toft kan du ikke gå ned i Aura og se om vi kan få en banetid på søndag d. 5/10 ved 15-tiden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Arh shit altså! Jeg arbejder om eftermiddagen/aftenen i næste uge (også i weekenden) så jeg kan kun spille om formiddagen i næste uge... :-( Men i uge 41 er jeg frisk på en dato (dog ikke i weekenden da jeg er i DK for at heppe på landsholdet om lørdagen, og har ondt i skallen om søndagen).. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest junaid Anmeld indhold Besvaret October 2, 2003 Hi Mikael, Var du hjemme i man. og tirs.? Jeg kom forbi din lejlighed men du var ikke hjemme(har også droppet mit visitkort). Gider du ikke kigge forbi min lejlighed (5 sal tv.) når du har tid så vi kan aftale squash tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 2, 2003 Hmm, skal det mon gå hen og blive i næste uge at vi skal hamre nogle fjerbolde over nettet? Vincent, Gio, Totter, Spiff....Anyone?!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2003 Hvad med søndag d. 12/10 ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 3, 2003 Søndagen er jo dagen derpå efter den spændende landskamp om lørdagen. Så en hverdag passer bedre, hvis muligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 4, 2003 Hmm...jeg kunne nu ellers godt imorgen! "Problemet" er bare: fodtøj! Man kan jo ikke bruge hvadsomhelst som har været brugt udenfor før. Har i selv tænkt på dét? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2003 Ja, jeg har indendørssko Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 5, 2003 Ja, jeg har også indendørssko - og jeg håber snart de skal i brug ;-) Eller alternativt, er der nogen der ved hvor man kan dyrke stangspring, dressur-ridning, trampolin eller anden lækker sportsgren hvor man ikke er afhængig af en makker eller tre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret October 5, 2003 Har indendørssko. 12/10 er okay med mig, så længe det ikke er tidligt på dagen. Kl. 15 ville f.eks. være perfekt. På hverdage er jeg frisk fra kl. 19 og frem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 7, 2003 Nåh, men var det så i morgen eller på torsdag ved 19 tiden vi blev enige om? haha... ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites