Jump to content
Guest keld

M/K søges til badminton

Recommended Posts

Guest keld

Hej findes der en frisk fyr eller pige, til en gang hyggelig badminton en eller 2 gange ugentligt?. Er selv en fyr på 31år. Håber at der kunne være nogle interesserede, så skriv snart tilbage, ses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest keld

Hej findes der en frisk fyr eller pige, til en gang hyggelig badminton en eller 2 gange ugentligt?. Er selv en fyr på 31år. Håber at der kunne være nogle interesserede, så skriv snart tilbage, ses

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en spade til badminton, men har 2 ketchere derhjemme. Vil lige høre først hvor det er i Malmø (da jeg jo bor i Rosengården), men er ellers frisk på at starte noget op, da jeg er ved at blive lidt trind fra hals .. ehh .. lad os bare sige fra øjnene og ned happy.gif --> mht. til den ekstra ketcher kunne den jo passende udlånes/sælges hvis der er nogen der er interesserede i forbindelse at starte det hér op?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest keld

Hej vincent Jamen så må vi jo bare ha startet noget op, jeg er frisk straks efter nytår, og må desværre osse indrømme at jeg ikke aner hvor der ligger en sportshal her i nærheden af hvor vi bor!. Men måske er der nogle her på siden som kan hjælpe os i den sag?. mvh Keld Min email: kelld@ofir.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest henrik

hej, ja jeg er jo en "ørn" til batminton, og kunne måske også godt tænke mig at spille (igen), den ekstra ketcher vil jeg gerne låne. Jeg bor også i rosengård, og er iøvrigt glad for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest julie

Hej Drenge :o) I må gerne lige sige til hvis i finder et sted i malmø hvor man kan leje en badminton bane til en rimelig pris, min kæreste og jeg går nemlig også og overvejer at begynde at spille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tina

Der ligger 2 haller i nærheden af Rosengården. Den der ligger klods op og ned ad centret og den der hører til skolen og ishallen i området... de kan ses på et kort og findes på de gule sider.. Vil lige prøve at undersøge det, da det kunne være lækkert, at komme ud og røre sig lidt oven på julen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hejsa, jeg er lige flyttet til malmø, og har fulgt lidt med på siderne her i et stykke tid. Er selv intereseret i at komme ud at røre mig, men mangler en eller flere at følges med! Er der nogen der er friske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ja, denne tråd er jo lidt gammel, men er der mon stadig nogen der har lyst til at spille lidt badminton? Er lige flyttet herover og vil gerne lære nogen nye ansigter at kende, og også holde formen ved lige ;-) Der ligger noget der hedder Aura Badminton på hjørnet af Munkhättegatan/Eriksfältsgatan. Ca. 20 baner stor, som koster 70 SEK/timen (45 SEK for medlemmer). Er der nogen der kender stedet? Håber nogen er friske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

*uhh*...det kunne da vist være meget sjovt. Kondi har jeg ikke noget af...men badminton har jeg godtnok spillet en del af i løbet af min ungdom. M.h.t. tidspunkt, så skal vi ihvertfald også over 17 for mit vedkommende...og måske også senere, når jeg ved hvad et evt. nyt arbejde bibringer af arbejdstider. Men så må jeg jo bare rette mig ind. (Har en ketcher...men skal nok lige have nyt greb og strenges om, inden jeg begiver mig udi kunsten igen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Kondi det noget man drikker ;) Fodbold er jeg altid frisk på. Gad i øvrigt også gerne snart spille tennis. Badminton er jeg også med på, syntes dog det er lidt kedeligt i forhold til de to tidligere nævnte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

En del af os som har skrevet i denne tråd på det sidste (Vincent, Palle, Totter), mødes jo på fredag til lidt mad og øl. Så skal vi ikke se om vi kan få lavet nogle badminton aftaler der? Og måske der er andre der kan "overtales" på fredag. Det lader jo til at vi bliver flere på fredag end DK4 har af serere ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nånå, Toft - hvad har DK4 nu gjort? :-). Der faktisk mange, der ser den gode kanal, som viser mange gode udsendelser.Desværre kan jeg ikke selv se den, fordi jeg bor i Malmö, men jeg får da af og til optaget nogle udsendelser, så jeg alligevel kan følge med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Ulmus: Jo men der er jo heller ikke mange seere over 120 længere ;) Spøg til side, syntes jeg husker noget om Tommy Troelsen og sportslørdag gjorde et revival på DK4 - det var da lidt sejt. Vincent: Jeg prøvede for lidt år tilbage at spille en af art af Squash "Ricochet", en halv time af det, gjorde at jeg dårligt kunne sidde ned 2 dage! Måske en badminton dag skulle arrangeres. Og jeg er næsten i træning da jeg spillede i 15 minutter mod min lillebror i sommers ude i haven happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest junaid

Hej Vincent, Hvor spillede du squash henne? og jeg kunne godt tænkte mig at spille squash. Har spillet squash i 5 år i min ungdom. Kender du noget om bellevue stadion?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var inde på sas hotellet på amager og spille. Der ligger en S.A.T.S på 4. sal .. meget sjov detalje happy.gif Jeg kender intet til bellevue, men palle mener der er en squash-bane eller 2 ude på vestre hamnen ... jeg ved ikke om der er nogen der kan bekræfte dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Opdatering af priserne på Aura Badminton! Jeg fik lige nærstuderet priserne, og de ser helt præcist sådan ud: Hverdage indtil kl. 16 - 70 sek. efter kl. 16 - 110 sek lørdag/søndag - 250 sek Måske man så bare skal finde en anden weekend sport end badminton, for det er da en total lam pris (forstår bedre at jeg aldrig har hørt om en prof svensk badminton-spiller). ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Jeg kan bekræfte, at der er squash baner i Vestre Hamnen (Kockum Fritid). Jeg kender bare ikke prisen, men prisen for svømning, fodbold, badminton samt styrketræning skulle være bestemt godt priser. Se evt deres hjemmeside via linket på kommunens site.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites