sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2014 Sopspion ..... Tænk at der er nogen der frivilligt går rundt og roder i dit affald og så laver stikkeren til bestyrelsen , lav for fanden da affaldssorterings systemet om så det passer til brugeren ! Bare min mening. Men vil du betale ekstra for at folk kan dumpe møbler, miljøaffald, computere og andet skrammel i den sopstation der ligger i din bebyggelse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2014 Nej ? ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2014 ... det må være mangel på oplysning der gør' date=' at folk ikke ved eller lader være med at køre møbler mv til genbrugsstationen. [/quote'] Så poster jeg lige en opfølger til tråden. I dag var der en familie som ville smide en hel del affald ud ved siden af de grønne affaldscontainere, herunder en gammel VHS maskine. I mellemtiden er der distribueret en folder fra Sysav til alle her i området, hvor både adresser, åbningstider, links til hjemmeside .. stortset al information står i. Vi spørger dem om de har fået folderen, hvortil de svarer ja. Det undrer mig lidt, at de så alligevel vil smide elektronikaffald ud ved de grønne containere for der står jo i folderen (timingen kunne faktisk ikke være bedre fra Sysav!) at elektronikaffald skal til Sysav. Han får så fremstammet, at han (faderen) havde forsøgt at ringe til dem (Sysav) i dag, men at det var udenfor åbningstid. Herefter var argumentet, at han så var nødt til at smide affaldet ud ved de grønne containere, fordi genbrugsstationen var lukket. Det er helt utroligt, hvor lidt de regler bliver efterlevet. Jeg har på fornemmelsen, at det ikke er sidste gang der er folk der vil smide farligt affald ud fordi genbrugsstationen har lukket. Det bliver åbenbart fortolket i bogstaveligste forstand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2014 Det er da verdens dårligste undskyldning - Sysav Bunkeflo har åbnet "altid" syntes jeg. Problemet kan måske være, at hvis man ikke har bil så er det lidt bøvlet at komme derud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites