Admin 12 Anmeld indhold Skrevet May 17, 2002 Er der nogen der har kendskab til hvor på nettet man kan finde vejr-observationer, som vind og temperatur fra Sverige, på nettet ? I Danmark har vi jo DMI.dk, med den svenske SMHI.se, er ret dårlig i sammenligning.Det kan jo være meget rart at vide hvor meget vind der er inden man skal ud og cykle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2002 Er der nogen der har kendskab til hvor på nettet man kan finde vejr-observationer, som vind og temperatur fra Sverige, på nettet ? I Danmark har vi jo DMI.dk, med den svenske SMHI.se, er ret dårlig i sammenligning.Det kan jo være meget rart at vide hvor meget vind der er inden man skal ud og cykle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest niclas Anmeld indhold Besvaret May 17, 2002 Jeg plejer at checke det lokale vejr på http://vader.passagen.se/cgi-bin2/weather_search_place.cgi?place=%C5storp&submit =S%F6k , så mon ikke man kan finde dem på vader.passagen.se? smhi.se er cirka 6-7 år bagude i forhold til DMI - lader det til.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2002 Mange tak. det var udemærkede prognoser, men desværre ingen observationer. Jeg cyklede faktisk til Åstorp idag og føj hvor havde jeg modvind hjem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2002 www.vv.se, Vägverket, har en fremragende tjeneste,läget på vägarna, hvor man kan se fuldt opdaterede observationer fra 700 vejrstationer i Sverige. Vindstyrke, vindretning, temperatur, vejbanens temperatur, nedbør, ulykker, afspærringer, vejarbejder, sne, is etc. Jeg havde megen nytte af den i vinter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2002 Mange tak.Det ser ud til at være en ok tjeneste.Desværre har jeg lidt svært ved at finde observationer fra Helsingborg, men det kommer nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2002 Træerne vokser ikke ind i himlen... www.vv.se har taget läget på vägarna ind for sommeren, så nu er det kun få, udvalgte stationer, der fungerer - blandt andet tre styk på broen. Det er ikke en tjeneste, der er skabt for noget så obskurt som cyklister. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2002 www.aftonbladet.se har forbedret sin vejrudsigt, så der nu også er observationer: aktuelt vejrbillede, vindretning, vindstyrke, temperatur m.m. der efter det oplyste opdateres time for time. Det er ikke helt så sexet som Vägverkets kort, men man kan søge kommune for kommune, og man kan lægge sin yndlingskommune ind som fast link og gå direkte til observationer og femdøgnsprognose. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2002 Der var det jo !!! Mange tak for det.Det var lige det jeg søgte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites