Guest jesper Anmeld indhold Besvaret May 12, 2004 *ROFL* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dennis Anmeld indhold Besvaret May 12, 2004 Det værste er at jeg tror faktisk ikke engang tror de havde set mig, de virkede helt overraskede over at jeg "lå der". :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2004 Dennis: Så kan du lære det på den hårde måde - enten kører man stærkt eller også har man en stor bulet bil malet i en skrigende neon pink farve (gerne med blinkende lygter) ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dennis Anmeld indhold Besvaret May 13, 2004 Haha, ja det kan godt være du har ret Persson. :P Må jeg lige huske næste gang jeg skifter bil. hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest crandall Anmeld indhold Besvaret May 14, 2004 Til Peter H: Hvis du overhaler mig i tunnelen med 300 vil jeg personligt sagsøge dig, din kone, børn og eventuelle husdyr for at bringe mit, min kone, mine børn og eventuelle husdyr's liv i fare. En påkørsel bagfra med 210 km/t ER livstruende... Så spænd hjelmen - nu er du advaret Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest violine Anmeld indhold Besvaret May 14, 2004 Crandall du har ret, En bils bremselængde fra 300 km/t til 200 km/t, er den samme som fra 200 km/t til 0 km/t. Jeg havde også sagsøgt røven ud af bukserne på ham hvis han overhalede mig med 300 km i timen. Jeg havde været bedøvende ligeglad hvis han kunne nøjes med at slå sig selv ihjel. MEN når vi andre er i fare også så stopper legen sku. Jeg vil næsten håbe at politiet opsnapper debatten og laver en razzia på broen/tunnelen. Især når en fætter kører igennem med 300 kmi timen, Man burde have et klippekort som man har i Tyskland. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest trut Anmeld indhold Besvaret May 14, 2004 Jesper, den er nu god nok. Jeg tror det var svenskere iøvrigt, men jeg fik ikke lige spurgt, fordi jeg kørte igennen tunellen i en Fiat 126 med ca. 400 km/h. Wee, det gik stærkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dr.mug Anmeld indhold Besvaret May 16, 2004 Crandall: hvem er det lige der skal spænde hjælmen.... der ver jo ikke noget trafik da han gjorde det....tænk før du taler... lyder som du lige er fyldt 16 år.. og tilykke med dit knallertkørekort.... og hvad så med de 2000 andre der gennem tiden har kørt stærkt forbi dig på motorvejen vil du så også sagsøge dem....og jeg har hørt der er en i usa der en gang er gået over for rødt lys. det er også lige en sag for dig tror jeg... FÅ ET LIV.... TABER!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest fido_sv Anmeld indhold Besvaret May 16, 2004 Crandal: Hør nu her din latterlige tabernar.. Tror du ikke der var en grund til at Peter kørte 300 kmt ?? DER VAR INGEN TRAFIK + DU KAN JO SE IGENNEM HELE TUNNELEN!!!! Læs før du skriver, der er da ingen raske mennesker der overhaler andre med 300kmt.. og JA så langt tænker vi da.. At du suser rundt i en skæv spand er sku da ikke vores problem.. hahahahaha... fuck du er smart at høre på.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest r.l. Anmeld indhold Besvaret May 16, 2004 Vincent: ved ikke lige hvor du har det regnestykke fra med bremselængder, men der er noget der hedder forskellig effektivitet på bilernes bremser... du ved? En porsche bremser bedre og kortere ned fra 150 end en uno... F.eks. en F1 bremser fra ca 310km/t - 50km/t på under 100m... men hvad, det er jo også en racer... En M3 som mega kører i har temmeligt opgraderede bremser og kan bremse NOGET bedre en standarden så de 200m er sku ikke helt skævt, men i øvrigt kunne jeg godt tænke mig at se den formel du bruger???? den kunne DTC- folkene og alle andre bilinteresserede nok få en del godt ud af mht. bremse punkter på en bane... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hans Anmeld indhold Besvaret May 16, 2004 Er denne tråd ikke kørt fuldstændig af sporet!? Jeg synes, at det er begrænset interessant, når det at svine hinanden til er de bedste argumenter der kommer på banen. Jeg må indrømme, at nogle er imponerede store i munden - men gab, hvor er det kedeligt at høre på. PS: Min far er stærkere end din far! :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites