Nif 0 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2004 Heeej Dansk/svenskere. Jeg ville høre om nogen af jeg vidste hvor jeg kunne købe billigt brænde i nærheden af Helsingborg. Det er alt fra træer der skal fældes til det man får leveret af en vognmand. Har får 2mdr siden fået leveret 15 rummeter "tørt" kløvet birkebrænde men kan godt se at jeg nok kommer til at bruge en del til næste år. Så kan jo lige så godt starte med at lede nu :o) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2004 Heeej Dansk/svenskere. Jeg ville høre om nogen af jeg vidste hvor jeg kunne købe billigt brænde i nærheden af Helsingborg. Det er alt fra træer der skal fældes til det man får leveret af en vognmand. Har får 2mdr siden fået leveret 15 rummeter "tørt" kløvet birkebrænde men kan godt se at jeg nok kommer til at bruge en del til næste år. Så kan jo lige så godt starte med at lede nu :o) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2004 Ville det ikke være det nemmeste at finde i Sverige!? Jeg mener, der er jo skove overalt - og derfor sikkert også indtil flere, ude omkring i disse, der kan svare på hvor man kan købe billigt godt brænde. Eller hvad med naboer og sådan. Mange af dem bruger vel også brænde....så et par danske pils under armen, og over og banke på. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2004 Hej igen. Jo jeg ville også mene det var meget nemt herovre. Meeeeen kender et par andre danskere som heller ikke kan finde brænde i Sverige. Og efter jeg flyttede herover kom jeg ind i det samme problem. Jeg har skam spurgt mine naboer, altså de 2 stykker jeg har her ude på landet men desværre har de jordvarme og ingen brændeovn. Jeg spurgte bla. om at sanke brænde som man gør i DK men det havde de aldrig hørt om man kunne her i Sverige. Derfor håbede jeg bare på at der var andre herinde der kunne hjælpe mig. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret January 20, 2004 Hmm, Jeg lavede lige en søgning på www.blocket.se på ordet "ved" (brænde) i helsingborg og der kom en 3-4 muligheder op. Prøv det ! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Micki Jakobsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2010 Prøv hos http://www.dongsted.dk/ de leverer til dele af sydsverige Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2010 Micki, jeg ved godt du er ny her, men det indlæg du svarer på er 6år(!) gammelt..... Kan dog stadig være relevant ;) Velkommen til Øresundsdebatten ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites