Jump to content
Guest thomas

Webmaster træd frem.

Recommended Posts

Guest thomas

Rydder du op i det forum mht. ham der Hund mfl. Eller udnævner du nogen til at gøre det for dig, inden dette forum kører helt af sporet. Fordi det har gået godt længe, behøver det ikke være ensbetydende med at det bliver ved. Jo flere der kender sitet, jo større chance for at der dukker et par "skæve personligheder" op. Er du en webmaster for real... eller får det bare lov at sejle videre til de seriøse får nok? (Og i gamle må gerne bakke op ...eller bakke ud på den her :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Rydder du op i det forum mht. ham der Hund mfl. Eller udnævner du nogen til at gøre det for dig, inden dette forum kører helt af sporet. Fordi det har gået godt længe, behøver det ikke være ensbetydende med at det bliver ved. Jo flere der kender sitet, jo større chance for at der dukker et par "skæve personligheder" op. Er du en webmaster for real... eller får det bare lov at sejle videre til de seriøse får nok? (Og i gamle må gerne bakke op ...eller bakke ud på den her :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe der er problemer med at få brugerprofiler af steen kan jeg ikke bakke op om det. Til gengæld er jeg enig. Forumet er ved at miste noget af sin seriøsitet. Men jeg er sikker på at det delvist kan løses af at få de brugerprofiler oprettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Steen nævnte noget om at den anden version af det her "øh" koster penge, og det er nok det der skal til for at få sorteret de mindre seriøse fra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sørme ikke så lidt man skal lægge ryg til her. Vincent, hvad er der i vejen med den profil jeg oprettede til dig i Onsdags ? Eller har du ikke fået min mail? Jeg har ihvertfalk ikke fået den retur. Thomas, jeg bryder mig ikke lige om tonen i dit indlæg. Forslag er mere end velkomne, men stil venligtst ikke KRAV til en site som ingen betaler en øre for at benytte. Jeg har aldrig været meget for censur. Jeg havde dog tænkt mig at slette de indlæg som reelt intet indhold havde. Jeg var bare ikke lige kommet til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Steen, der er ikke nogen speciel tone i mit indlæg. Vidste bare ikke hvad jeg skulle kalde forumet så skrev øh... Og så vidt jeg kan læse, og har læst det efter et par gange nu, så kræver jeg ikke noget, men imellem linierne skriver jeg at jeg da er villig til at betale for at få et seriøst forum, med seriøse skribenter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Nu jeg læser det indlæg idag syntes jeg også tonen ser lidt hård ud, men det er absolut ikke rettet mod din person. Det er ren fustration, og vær ikke i tvivl eet sekund, Scanianet + debatten er et af de mest velfungerende sites der findes. Derfor er det hamrende ærgerligt at det begynder at sejle ikk? Hvad kan man gøre andet end at puste gang i lidt debat...??? Vi pendlere har hårdt brug for den kommunikation der er herinde. Dit site er perfekt og har skabt en afhængighed. Tidligere var der på tale at donere et beløb til hjælp til server, og der er garanteret nogen der ville give en skilling til en PRO verson, der kunne administeres ordenligt hvis det er problemet. Det er også iorden hvis du betragter Scanianet, som noget du sidder og roder med for sjov i din fritid, men for os andre i den anden ende er det en del af vores liv. Et website kan enhver lave der kan trykke F1 og bruge en weekend på det. Men ikke alle kan tiltrække faste brugere af sitet. Der er 2 sider af den mønt, nogen får en gratis service, og nogen får glæden af at se sit web-værk benyttet. Sorry hvis jeg fornærmede dig Steen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest wagner

Haløjsa der er gang i denne side !! Det er sku da en fin side den her meget intersant. Jeg har selv boet i Sverige i 7 år, og har oprettt siden http://www.art-international.dk hvor jeg har samlet en del ting som bolig, bil og kortsøgning. Jeg bor i en bostadsrat i det sydlige Malmø men overvejer at købe noget hus/lille gård

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Wagner, Du burde tilføje din side til Skåneindexet. Thomas O., Det er ok. Jeg synes også at der er rigtigt rart at siden benyttes så meget som den gør. Det betyder jo at der er et behov som bliver opfyldt. Jeg synes dog bare at reaktionerne er lidt voldsomme.Skulle vi nedlægge sådan en resource fordi nogen er blevet kaldt noget grimt. Jeg har dog imidlertid fået en ide. Vi kunne indføre krav om registrering for at skrive men ikke for at læse. En oprettelse kunne da koste 50,- som udover at sikre en vis seriøsitet ville kunne bruges til pro-versionen af Discusvare, med de funktioner som har været efterspurgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hej Steen, det mener jeg at have givet forslag om på tidligere tidspunkt, hvilket du afviste pænt. Og jeg stemmer da på pro- versionen, også fordi at så bliver folk mindre anonyme og de lamme indlæg forhåbentlig udebliver....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Thomas, ja, det er vist rigtigt, men jeg har hele tiden ment at det var et stort skridt at indføre betaling på siden, men 2 grunde har jo gjort at det er værd at overveje: - Det kan sikre seriøsiteten hos brugerne (modellene.dk har indført det af samme grund) - Det giver mulighed for at installere pro-versionen med de funktioner som på det seneste er efterspurgt.Skulle give en hurtigere side p.g.a MySql mulighed også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Men hvis der skal til at være betaling på siden skal der vil og nogle co-admins til... Ihvertfald mener jeg at det er en god ide, med en betalingsside!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Skal vi nu ikke lige klappe hesten!? Jeg syntes ikke det er nogen god idé at gøre sunddebat.com til en betalingsside! Eller misforstår jeg jeres intentioner hér?? Forklar gerne, i pap, hvad i helt præcist har tænkt jer at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er både for og imod. For - fordi det kunne få nogen af de mindre seriøse indlæg stoppet og rydde op i noget af det gamle der e rher på siden og som måske ikke længere er aktuelt. Det ville også give mulighed for den Pro-version i snakker om. Derudover ville det måske også give tid til fx. at webmaster havde tid til at sortere i de indlæg der kommer og måske endda indføre at man skal have godkendt en ny "tråd", så ikke der skrives om det samme i flere tråde. Imod - fordi mange mennesker står af når noget koster penge og derved mister vi måske god og aktuel viden. Det vil måske blive de samme 20 mennesker der skriver herinde og vi ved jo ikke alt. Mange af indlæggene er jo pludselig kommet ind fra højre, fx. fra en svensker og har oplyst mere end hvad mange hjemmesider har kunnet give os af oplysninger. Måske kunne et krav om at have en brugerprofil være nok, mange velfungerende sider nøjes med det. Skal man aflevere et mobil nummer og en email er man måske mere tilbøjelig til at "opføre sig pænt". Men jeg er med uanset hvad der skal ske - for jeg er sgu også blevet afhængig af denne side...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken garanti skulle det give, at man skal have en brugerprofil?? Malisa (eller DaBenz eller hund eller hvad hun/han/den/det nu kaldte sig) havde fået oprettet brugerprofil, iflg. Steen - og det gav da bestemt ingen garanti for god opførsel, vel?! Iøvrigt går vi vel ikke ind for cencur, eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Det er relativt få indlæg der her er tale om. Og er det ikke blevet et opblæst problem, fordi enkelte personer føler indlæggene er rettet mod dem personligt!? Hvorfor lave drastisk om på et velfungerende site, fordi der kommer 10 dumme barnlige indlæg ud af 6000!? Ignorér nu bare de dumme indlæg - så forsvinder kilden af sig selv. Også selvom der bliver svinet specifikke personer til. Tæl til ti, tænk på noget godt, husk på vi er voksne mennesker...og så kan de brodne kar kede sig ihjel, og vi kan beholde sunddebatten som vi kender den og med de muligheder den har og skal ha´.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Enig Gio.... I dette forum er det jo muligt at tie dumhed ihjel. Jeg tror ikke der ville komme nogle nye herind, hvis det blev en pay site. Hvis der er et indlæg der er så dumt at man er LIGE ved at sende et svar, så overvej det igen. Det bedste er da ikke at svare på tåbelige spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dennis

Steen: "Jeg har dog imidlertid fået en ide. Vi kunne indføre krav om registrering for at skrive men ikke for at læse. En oprettelse kunne da koste 50,- som udover at sikre en vis seriøsitet ville kunne bruges til pro-versionen af Discusvare, med de funktioner som har været efterspurgt." - Eller jeg kunne udvikle et board med lige de funktioner der der brug for. Jeg har før lavet noget lignende www.eve-online.dk Det ville være en fornøjelse at lave et seriøst stykke arbejde jeg ved vil blive brugt. Jeg er på 4. sem. af Datamatikeruddannelsen, og jeg har stort kendskab til ASP (active server pages) og MS Access. Skulle jeg forsøge at lave et board der er bedre end det her skulle jeg lave det i ASP, og sunddebat.com skulle så hostes på en server der understøtter ASP - altså en Windows-server. Hvis det er et problem der kan løses vil jeg meget gerne se om jeg kan hjælpe. Alt for at undgå en tvungen brugerbetaling. Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dennis

ps. Det ville selvfølgelig ikke blive noget problem at overføre alle de eksisterende indlæg til et evt nyt board. Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg nu netop det ville være, da alle índlægene er lavet som html-side.Det er netop derfor at jeg ikke selv har lavet et board.Jeg har flere boards kørende, som jeg selv har lavet i PHP/MySQL på andre sider, men jeg kan ikke se hvordan man kan importere 6000 meddelelser fra html til MySQL, men tak for tilbuddet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites