Guest thomas Anmeld indhold Skrevet November 18, 2003 Er det ikke muligt at indsætte sit billede, så det bliver vist sammen med sit navn... På den måde får man også ansigter på hinanden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 18, 2003 Er det ikke muligt at indsætte sit billede, så det bliver vist sammen med sit navn... På den måde får man også ansigter på hinanden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2003 Den havde jeg vist lige overset.... Nej ikke i denne version af boardet.Skulle være muligt i Pro-versionen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2003 Jeg syntes nu forum´et er dejligt rart uden alt det tingeltangel man ser andre steder. Ikke at jeg skal lyde som en kedelig runken rosin...men der kan også komme for mange "blinkende lygter" på. *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites