Guest julie Anmeld indhold Skrevet November 17, 2003 Jeg tænkte på om det kunne være muligt at få tilsendt mails når der blev svaret på de tråde man deltager i ? Jeg har nemlig prøvet at "abbonere" på en hel kategori og man ender jo med at blive bombarderet med mails, når jeg egentlig bare var interesseret i de svar der kommer i de diskutioner hvor jeg selv deltager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret November 17, 2003 Jeg tænkte på om det kunne være muligt at få tilsendt mails når der blev svaret på de tråde man deltager i ? Jeg har nemlig prøvet at "abbonere" på en hel kategori og man ender jo med at blive bombarderet med mails, når jeg egentlig bare var interesseret i de svar der kommer i de diskutioner hvor jeg selv deltager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2003 Nej desværre ikke i denne version af Discusware.Det kan man vist i pro-versionen, men den koster. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites