Gio 23 Anmeld indhold Skrevet October 23, 2003 Hey Steen.... Nu er der vendt om på rækkefølgen af nye indlæg igen. Postede lige i mega-tråden "ÖresundsLAN2003", og der drukner mit nye indlæg nu helt nede i bunden. Was hast du gemacht? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Hey Steen.... Nu er der vendt om på rækkefølgen af nye indlæg igen. Postede lige i mega-tråden "ÖresundsLAN2003", og der drukner mit nye indlæg nu helt nede i bunden. Was hast du gemacht? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 de bliver posted efter vigtighed ;-) der er indbygget en sorteringsbot som efter en poster matrix, placerer indlæggende efterfølgende ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Hvad faen laver dit indlæg så herinde!? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Det lader til kun at være de tråde/kategorier der er nyoprettede som laver balladen. Heri blandt andet ÖresundsLAN2003-tråden, som jo blev flyttet over i "Arrangementer". Det tror jeg er nemt for Steen lige at klare. Han skal bare være opmærksom på et flueben næste gang. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites