Jump to content
Admin

Router ?

Recommended Posts

Ja, jeg kender godt d-link'en valget stod mellem den og Netgear i Siba, men da jeg netop havde hørt at D-link gik kold (edbpriser.dk), valgte jeg Netgear.Meget dårligt valg, da det viser sig at der ikke er loopback på netgear, så jeg kan ikke selv se min egen side, udover gennem sider som anonymizer.com (skulle nok også have kigget på den på edbpriser).Jeg oplever iøvrigt mange mytiske ting med Netgear routeren, så jeg må lige se om jeg ikke kam smide den i hovedet på dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har heller ikke vaeret pokkers heldig med NetGear. Ved ikke om den ikke kan klare heftig nettrafik eller hvad, men jeg havde utrolige hoeje svartider. Saa det goejl gad jeg ikke mere, saa derfor har jeg opsat egen router (og firewall) paa en linuxbox, og den koerer bare :-) Ud fra min erfaring vile jeg nok hellere vaelge D-Link fremfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Har også en D-Link DI-604...Ingen problemer og den har nu kørt over et år uden at jeg overhovedet har kigget til den. Firmwaren har jeg dog opdateret. Meget nem brugervejledning og ditto firewall. Og så er den satme billig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jesper: Fedt nok jeg kommer tit forbi Intercon i Roskilde. Ja jeg kiggede lidt på kjell.com og fandt dem, der ligger også sådan en butik i min gade *Big :-)* Umidelbart lignede de lidt "hjemmebruger" design, grundet de kalder dem bredbandsdelara :-) Men hvis de virker ok tror jeg at jeg køber sådan een. Er der nogen der har erfaringer med den model med printserver indbygget, drifter det ordenligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Thomas O.: Nu var det også bare ment som en information, at jeg købte min i Roskilde. Så kunne du jo tjekke deres pris, og bestille én i deres Netshop! ;) Vedr. D-Link og folks erfaringer/oplevelser, så findes det gældende forum hér: http://www.dslr.org/forum/dlink

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jesper...jammen jeg KOMMER sgu igennem Roskilde i ny og næ :-) Jeg fandt ud af at den koster godt 650 kr hos MMvision i Roskilde hvor jeg ellers tit handler, men den samme koster 400Dkr hos kjell.com. Så jeg køber nok lokalt grundet prisen, det kan vist godt betale sig i ny og næ. Ja www.dslr.org er et ultimativt site for xDSL brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites