Admin 12 Anmeld indhold Skrevet August 15, 2003 Er der nogen der kan anbefale en god router der ikke går død ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 Er der nogen der kan anbefale en god router der ikke går død ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 Linksys plejer at levere nogle ret solide routere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 Linksys kører godt. Men alt er afhængigt af firmwaren i sidste ende. Jeg har købt en billig D-Link DI-604 som faktisk har overrasket mig positivt. http://213.216.192.242/products/di-604.pdf http://www.dlink.dk/products/details.asp?Nr=216 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 Ja, jeg kender godt d-link'en valget stod mellem den og Netgear i Siba, men da jeg netop havde hørt at D-link gik kold (edbpriser.dk), valgte jeg Netgear.Meget dårligt valg, da det viser sig at der ikke er loopback på netgear, så jeg kan ikke selv se min egen side, udover gennem sider som anonymizer.com (skulle nok også have kigget på den på edbpriser).Jeg oplever iøvrigt mange mytiske ting med Netgear routeren, så jeg må lige se om jeg ikke kam smide den i hovedet på dem igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 Har haft tilpas mange dårlige oplevelser med D-link til at jeg ikke tør/vil anbefale dem.. Men kik edbpriser igennem - så kan du ikke gå helt galt i byen indenfor dit pris interval :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 D-Link er blevet bedre. De havde et "Netto-ry" en overgang. Men ellers skulle Linksys´erne også spille ret fantastisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2003 Har heller ikke vaeret pokkers heldig med NetGear. Ved ikke om den ikke kan klare heftig nettrafik eller hvad, men jeg havde utrolige hoeje svartider. Saa det goejl gad jeg ikke mere, saa derfor har jeg opsat egen router (og firewall) paa en linuxbox, og den koerer bare :-) Ud fra min erfaring vile jeg nok hellere vaelge D-Link fremfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 18, 2003 Nå, ja nu har jeg altså bestilt en Linksys BEFSX41 der skulle komme med posten i morgen.Så må vi håbe den er bedre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2003 Tja, det var sq ikke meget bedre.Den er også gået kold et par gange og jeg har heller ikke loopback på den.Jeg er skuffet ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Har også en D-Link DI-604...Ingen problemer og den har nu kørt over et år uden at jeg overhovedet har kigget til den. Firmwaren har jeg dog opdateret. Meget nem brugervejledning og ditto firewall. Og så er den satme billig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Totter hvor købte du din D-Link henne? I SE eller DK? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Jeg købte min i Intercon Data i Roskilde. Men véd at Kjell & Co. også har den til en ok pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Jesper: Fedt nok jeg kommer tit forbi Intercon i Roskilde. Ja jeg kiggede lidt på kjell.com og fandt dem, der ligger også sådan en butik i min gade *Big :-)* Umidelbart lignede de lidt "hjemmebruger" design, grundet de kalder dem bredbandsdelara :-) Men hvis de virker ok tror jeg at jeg køber sådan een. Er der nogen der har erfaringer med den model med printserver indbygget, drifter det ordenligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Siba har den til 499,- ligesom Netgear. Fik i øvrigt loopback på Linksys'en ved at "nedgradere" firmwaren til en tidligere version. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Thomas O.: Nu var det også bare ment som en information, at jeg købte min i Roskilde. Så kunne du jo tjekke deres pris, og bestille én i deres Netshop! ;) Vedr. D-Link og folks erfaringer/oplevelser, så findes det gældende forum hér: http://www.dslr.org/forum/dlink Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret August 24, 2003 Jesper...jammen jeg KOMMER sgu igennem Roskilde i ny og næ :-) Jeg fandt ud af at den koster godt 650 kr hos MMvision i Roskilde hvor jeg ellers tit handler, men den samme koster 400Dkr hos kjell.com. Så jeg køber nok lokalt grundet prisen, det kan vist godt betale sig i ny og næ. Ja www.dslr.org er et ultimativt site for xDSL brugere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 25, 2003 Thomas O.: Ok...jeg opfattede det bare DYBT ironisk...hehe. Sorry. MM-Vision er, praktisk talt, dyrere med alt. Jeg véd det...jeg boede 10 meter fra dem, inden jeg flyttede hertil! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites