Jump to content
Admin

Sikke noget skidt

Recommended Posts

Ja, så skete det igen. Siden har kørt upåklageligt i lang tid, men det er desværre sådan at BillyBoy gerne vil have ret mange penge for sin software og der står ikke lige 43000 på kontoen til software, så jeg prøver igen at give Linux en chance.Hvis der er nogen der er gode til Mandrake er de velkomne til at hjælpe. Jeg vil bare sige at jeg hele ugen har brugt hele min fritid på at få det til at køre igen, så det er ikke fordi at der ikke sker noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så skete det igen. Siden har kørt upåklageligt i lang tid, men det er desværre sådan at BillyBoy gerne vil have ret mange penge for sin software og der står ikke lige 43000 på kontoen til software, så jeg prøver igen at give Linux en chance.Hvis der er nogen der er gode til Mandrake er de velkomne til at hjælpe. Jeg vil bare sige at jeg hele ugen har brugt hele min fritid på at få det til at køre igen, så det er ikke fordi at der ikke sker noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg taler sikkert for alle når jeg siger at jeg er taknemmelig for dit store arbejde!! happy.gif Håber det kører igen nu ... man får jo et nærmest panik-anfald når man ikke kan komme ind på sunddebatten som man plejer happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Steen...må dit fremtidige liv blive en dans på roser, og må dit kærlighedsliv blomstre op, som en sommerdag i Paradisets Have! Tak..tak...siden er oppe igen! happy.gif Den er sgi´ blevet sværere og sværere at undvære. Og, desværre....jeg er ikke *nix-haj. Ellers havde jeg hjertens gerne hjulpet dig!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Nårh ja hvis man absolut vil have det ypperste??? Hvorfor kører du det ikke bare på en WIN2K server, de drifter da kæmpe sites overalt, og de er da udemærkede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg ikke tror at sikkerheden er god nok.Det er altid Win2000 som hackerne er ude efter.Det er et af de afgørende forskelle på 2000 og 2003, så vidt jeg har forstået.Jeg kunne sikkert også bruge standard udgaven til godt 6000,- meeen det er stadigt mere end jeg har tænkt mig at bruge.Jeg har lige bestilt nyt digitalkamera.Det synes jeg er sjovere end at støtte Billy Boys monopol :-) Jeg har PT fået Apache/PHP/MYSQL/Perl til at køre på Windows XP og nu prøver jeg det samme på Mandrake 9.1 foreløbigt uden held, men jeg håber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Hmmm....du har både ret og ikke ret. Man kan tage meget i en firewall inden at det kommer så vidt. Tro endeligt ikke at Linux er undtaget hackere, der findes meget tunge dygtige onde folk i UNIX miljøet også :-( Der hvor jeg har min daglige gang kører vi 80+ WIN2K servere, og nogle 2003 efterhånden. En ting Linux gør bedre, er at de drifter rigtigt længe uden underlige driftstop på services. Men jeg medgiver dig at desværre stiger indlæringskurven til næsten lodret :-) Lidt ærgerligt, men man kommer nok ikke rigtigt uden om dem, for det kører knusende godt, og især til den pris:-) Har du kontakt til Linux nørder herinde? Jeg kender muligvis een herinde der drifter noget Linux?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjaelpe, hvis jeg har nogen mulighed for det ... Men hvad er problemet med den Mandrake? Uden lidt info, kan det vaere lidt svaert at hjaelpe. Nu bruger jeg ikke selv Mandrake, men saa vidt jeg ved er Apache/PHP/MYSQL/Perl da standard i Mandrake?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der følger Advanced Extranet Server med, som ser ud til at værelige de programmer jeg skal bruge i en speciel pakke.Problemet er at jeg kan ikke få den til at vise andet end den medfølgende startside, selvom jeg har sat virtual hosts op på samme måde som i min windows configuration i httpd.conf.Jeg kan snart den fil udenad men intet hjælper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites