Gio 23 Anmeld indhold Skrevet August 1, 2003 Hej Steen.... Jeg har forsøgt at maile dig på din adresse der fremgår af "Kontakt ordstyrer", men adressen har problemer. Det er ikke muligt at poste dig dén vej. ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <steen@scanianet.dk> ----- Transcript of session follows ----- <steen@scanianet.dk>... Deferred Message could not be delivered for 5 days Message will be deleted from queue Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2003 Hej Steen.... Jeg har forsøgt at maile dig på din adresse der fremgår af "Kontakt ordstyrer", men adressen har problemer. Det er ikke muligt at poste dig dén vej. ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <steen@scanianet.dk> ----- Transcript of session follows ----- <steen@scanianet.dk>... Deferred Message could not be delivered for 5 days Message will be deleted from queue Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2003 Hej Gio Ja, jeg har foreløbigt opgivet at køre egen mailserver og jeg har pt ikke flere adresser jeg kan undvære til spam (kommer når man har adresse på siden), så der går et stykke tid før at adressen virker igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2003 Ok... Ville egentlig også bare have dig til at oprette mig som bruger. Thats all. Kan du fixe det...og smide mig en mail bagefter!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thygesen Anmeld indhold Besvaret August 22, 2003 Hejsa Steen.. jeg kunne da egentlig også godt tænke mig en profil.. har også forsøgt at maile dig. mvh. Martin Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2003 Har sat en ny email på.Den bliver alligevel snart ændret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest daniel Anmeld indhold Besvaret January 16, 2004 Også mig altså jeg vil gerne være bruger (ok, jeg er ganske ny her...men har da kigget en del. MVH Daniel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dnenis Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Hejsa.. Lidt off topic, men selvom jeg har skrevet her før for dog lidt tid siden, så kan jeg simpelthen ikke finde "opret ny tråd" eller noget der gider adgang til at starte et nyt emne.. er det bare mig eller?? Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 18, 2004 Dennis: Kig nederst på siden, når du er inde under et topic. Dér gemmer den sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dennis Anmeld indhold Besvaret February 18, 2004 Ahh.. jeg vidste den måtte være der et sted Tak.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velo Anmeld indhold Besvaret June 16, 2004 Jeg kunne også godt tænke mig at blive oprettet som bruger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2004 Hej Steen! Fin artikel i Metro/Metro-Express idag - Du har fortjent det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 3, 2004 Det lykkedes mig ikke at få en papirudgave...og kan ikke finde et link on-line - kan det virkelig have sin rigtighed? :o| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2004 Ja, den avis de har liggende i PDF, indeholder ikke "øresundstillægget" :-( Måske har en venlig sjæl en scanner ? Det ser iøvrigt ikke ud til at give den store traffik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ulla Anmeld indhold Besvaret August 3, 2004 Jamen jeg er venlig og har en scanner......men desværre ikke avisen......hvad kan jeg så hjælpe med ??????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2004 Well 2 out of 3 ain't bad :-) Så går den jo desværre ikke. Ellers tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2004 Jeg har en scanner og 3 aviser ;o) - jeg skal nok scanne artiklen ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 4, 2004 ...ellers får jeg den scannet og lagt op som pdf enten idag eller imorgen. Jeg har fået fat i en papirkopi idag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2004 Hej Gio, det må du MEGET gerne, for jeg er ikke nogen ørn til det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 4, 2004 Okaj...jeg når det desværre ikke idag - men satser stærkt på at få det gjort imorgen. Har ikke engang fået læst artiklen endnu :-p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 5, 2004 Jeg har scannet artiklen og lavet en pdf. Jeg hejser den online så snart jeg er hjemme fra work, og kaster et link herinde (nok i en ny tråd, da den så bliver lettere synlige for nye kunder, samt ved en evt. søgning) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret August 5, 2004 Jeg kan næsten ikke vente ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sniger Anmeld indhold Besvaret August 5, 2004 Kør hjem nu, Gio!!!! hehe.... hilsen fra een mere som venter spændt :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2004 Jeg har postet artiklen her: http://www.sunddebat.com/discus/messages/226/1437.html?1091718771 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2004 Hejsan! Jeg ved ikke, om det bare er mig, der er ude for det, men det tager nu 4-5 MINUTTER!! at sende et indlæg. :-( Det er startet i dag, så kan det være p.gr.a. nogle af de ændringer, du har lavet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites