Jump to content
Gio

Meddelelse til webmaster

Recommended Posts

Hej Steen.... Jeg har forsøgt at maile dig på din adresse der fremgår af "Kontakt ordstyrer", men adressen har problemer. Det er ikke muligt at poste dig dén vej. ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <steen@scanianet.dk> ----- Transcript of session follows ----- <steen@scanianet.dk>... Deferred Message could not be delivered for 5 days Message will be deleted from queue

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Steen.... Jeg har forsøgt at maile dig på din adresse der fremgår af "Kontakt ordstyrer", men adressen har problemer. Det er ikke muligt at poste dig dén vej. ----- The following addresses had permanent fatal errors ----- <steen@scanianet.dk> ----- Transcript of session follows ----- <steen@scanianet.dk>... Deferred Message could not be delivered for 5 days Message will be deleted from queue

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gio Ja, jeg har foreløbigt opgivet at køre egen mailserver og jeg har pt ikke flere adresser jeg kan undvære til spam (kommer når man har adresse på siden), så der går et stykke tid før at adressen virker igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thygesen

Hejsa Steen.. jeg kunne da egentlig også godt tænke mig en profil.. har også forsøgt at maile dig. mvh. Martin Thygesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dnenis

Hejsa.. Lidt off topic, men selvom jeg har skrevet her før for dog lidt tid siden, så kan jeg simpelthen ikke finde "opret ny tråd" eller noget der gider adgang til at starte et nyt emne.. er det bare mig eller?? Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Det lykkedes mig ikke at få en papirudgave...og kan ikke finde et link on-line - kan det virkelig have sin rigtighed? :o|

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, den avis de har liggende i PDF, indeholder ikke "øresundstillægget" :-( Måske har en venlig sjæl en scanner ? Det ser iøvrigt ikke ud til at give den store traffik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ulla

Jamen jeg er venlig og har en scanner......men desværre ikke avisen......hvad kan jeg så hjælpe med ???????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

...ellers får jeg den scannet og lagt op som pdf enten idag eller imorgen. Jeg har fået fat i en papirkopi idag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Okaj...jeg når det desværre ikke idag - men satser stærkt på at få det gjort imorgen. Har ikke engang fået læst artiklen endnu :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg har scannet artiklen og lavet en pdf. Jeg hejser den online så snart jeg er hjemme fra work, og kaster et link herinde (nok i en ny tråd, da den så bliver lettere synlige for nye kunder, samt ved en evt. søgning)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsan! Jeg ved ikke, om det bare er mig, der er ude for det, men det tager nu 4-5 MINUTTER!! at sende et indlæg. :-( Det er startet i dag, så kan det være p.gr.a. nogle af de ændringer, du har lavet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites