Admin 12 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2003 Jeg ved ikke hvor stor interessen er, men jeg kører i øjeblikket lidt test med chat på http://www.sunddebat.com/chat. Det er en IRC baseret så man kan vælge webindgagen eller kopple sig på via et IRC program med følgende oplysninger : chat.sunddebat.com channel:#sunddebat port 6667 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 17, 2003 Jeg ved ikke hvor stor interessen er, men jeg kører i øjeblikket lidt test med chat på http://www.sunddebat.com/chat. Det er en IRC baseret så man kan vælge webindgagen eller kopple sig på via et IRC program med følgende oplysninger : chat.sunddebat.com channel:#sunddebat port 6667 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2003 Kører du stadig tests eller er chatten droppet igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2003 Nej det virkede ikke som om der var den store interesse og det modul jeg var intereseret i kostede penge, men hvis der er skal jeg gerne sætte noget op igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2003 Ikke hvis det koster penge da Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 18, 2003 Plidder pladder tråd. Måske man skulle lave sådan en for smalltalk, hvor eks. jeg kan sable swoops sæbekasse Audi ned, og Vincent snakke Hockey-hår og GIO sætte 2000 gule smileys ind...mens Steeen styrter ned i IT butikken efter mere diskplads. Hvis jeg kom til debatten idag med de mange indlæg ville jeg være ked af alt det smalltalk der fylder meget i ens søgning på facts. Jeg prøver at holde mig tilbage, men det er svært at skrive kun seriøse dokumentationer...sommetider går keybordet sgu af....men det er hamrende kedeligt for alle andre at bladre rundt i. Var det noget...kan i følge mig...eller er jeg på vildspor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 18, 2003 Jamen så er der oprettet et "Off topic" tråd, så bare snik-snak løs.Jeg har oprettet en "arrangementer" også til "Fika i malmø" og den slags.De af jer der får e-mail skal huske at logge ind og markere de nye emner. I øvrigt har jeg installeret chatserveren igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2003 Thomas O.: Har du noget imod mine smiley´er? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret October 20, 2003 Hvis der er andre end mig som er habil IRC brugere, så var det da måske en ide at oprette en kanal der ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret October 20, 2003 Hvis jeg så måske kunne prøve at læse indlægget DOH ! Det er jo en irc chat... *føle sig dummere end snot* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2003 Julie: Don´t worry...det kan jo smutte... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites