Admin 12 Anmeld indhold Skrevet May 18, 2003 Som i måske har bemærket er serveret blevet dårligere end nogensinde og jeg må genstarte den flere gange om dagen. Jeg har prøvet idag at installere IIS men Perl ville ikke køre ordentligt.Jeg bliver dog ved med at forsøge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Som i måske har bemærket er serveret blevet dårligere end nogensinde og jeg må genstarte den flere gange om dagen. Jeg har prøvet idag at installere IIS men Perl ville ikke køre ordentligt.Jeg bliver dog ved med at forsøge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest arne Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Var det ikke på tide at hoste dit efterhånden ret vigtige site hos en udbyder. Mange mennesker har tilføjet uvurderlige informationer i denne debat, synd at de ikke er mere tilgængelige end som så. Jeg har tit anbefalet folk at kigge her når de var interesseret i at flytte herover, bare pinligt når de 2 dage i træk kommer og siger siden ikke virker. Så at andre steder har man i lign. situationer indsamlet et beløb, til at dække driftomkostningerne. Så blev alle bidagsyderne listet på en lille wall of fame. Så dette ske med en ny server på www.bmwpower.nu Den står på sydkraft her i Malmø. Jeg ville da gerne smide en hund eller 2, da jeg absolut mener at sitet her har hjulpet enormt i min flytning. Hosting i dag kan klares for omkring 50kr. mdl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Hosting kan klares langt billigere. men som med så mange andre ting, så følges pris og kvalitet hånd i hånd. Jeg er enig med Arne om at det er surt når sitet er nede. Men igen skal vi også huske på at Steen gør hvad han kan. Så vidt jeg er informeret, så hoster Steen selv siden!? (correct me if im wrong!) Og dette er jo, alt andet lige, en udgift for ham. Derfor syntes jeg bestemt ikke vi skal klandre Steen for noget som helst. Og da slet ikke påføre ham udgifter. Men, ja...det her forum er efterhånden blevet en guldgrube af dimensioner, og er derfor ofte svært at undvære! :-) Så hvordan løser vi problemet mest effektivt? Jeg ville græde tårer, hvis Steen valgte at lukke stedet ned, fordi der var for meget arbejde, samt udgifter, forbundet med det. Så dette skal undgås "for enhver pris". En indsamling ville redde situationen for en stund. Men hvad så når disse midler er brugt op!? Og brugerbetaling tror jeg vil slå stedet ihjel. Netop brugerbetaling på Nettet har vist sig at være den sikre død for mange websteder. Hvad gør vi? Kom endelig med forslag. Hvad ville det koste om året at hoste dette sted, inkl. trafik, serverplads og alt? Skulle der evt. flere admins på, hvis sitet kom på et webhotel, som kunne løfte lidt af byrden fra Steen´s skuldre? Er der måske nogen der har forbindelserne, og er interesserede i at hoste sitet "for en god sags skyld"? Lad os høre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2003 Test Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2003 Jeg forstår frustrationen.Det er ret irriterende. Jeg synes bare at når jeg nu HAR været ude og investere i ny maskine til server, skal den også bare virke og forhåbenligt er det lykkedes nu.Jeg har endelig fået den til at køre på IIS 6.0, så nu håber jeg at den bliver ved med det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mads Anmeld indhold Besvaret May 20, 2003 Som tidligere nævnt her på forummet, så er jeg sikker på at flere er villige til at skyde lidt penge ind hvor det er tiltrængt til hardware osv. Samme gælder mig, så lad os vide når og hvis behovet er der. Forummet er har stor betydning. MVH Mads Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2003 Jeg går også ind for en indsamling - jeg kan slet ikke se, hvordan vi kan undvære dette forum. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2003 Det bliver nok ikke nødvendig, men ellers tak.Jeg kan jo også bare søge hos EU :-) Jeg har store forhåbninger til at problemet er løst med det nye server software, så den kommer til at køre stabilt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret May 21, 2003 Hej Steen Jeg syntes det er kanon at du kæmper videre. Men jeg må medgive lidt af pointen at personligt ville jeg da også gerne give en lille skilling til omend dække lidt af din investering. Mange bække små Steen. Jeg anvendte 100% dit site til en problemfri flytning, og det er perfekt at henvise folk der spørger til S. flytning, at de kan finde hvad de skal bruge herinde. Jeg har henvist mange interesserede. Samtidigt har jeg også læst den artikel der tales om på : http://www.bmwpower.nu/reportage/servern/default.asp Og selve indsamlingen: http://www.bmwpower.nu/serverinsamling/default.asp Detr er faktisk også et af mine yndlings sites :-) Jeg forstår godt du vil selv, det er det sjoveste, og man føler jo at man bliver lidt afhængig på den måde. Men det er ligesåmeget som for at påskønne din indsats, det må du ikke være i tvivl om at vi gør, vi bliver bare så triste når det ikke kører :-) Keep up the good work Steen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2003 Det er rigtigt rart at høre at indsatsen er værdsat. Jeg kan godt se at trafikken har vært ret høj på det sidste og det var også det der fik mig til at indse at det var en uholdbar situation at jeg ikke kunne tage på ferie uden at det hele gik ned i flere dage. Som sagt har jeg en god fornemmelse for IIS configurationen, så lad os håbe at den er der denne gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites