Gio 23 Anmeld indhold Skrevet May 10, 2003 Rart at se "serberen" er oppe igen. What went wrong? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2003 Rart at se "serberen" er oppe igen. What went wrong? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2003 Tja, bare det sædvanlige.Jeg var bare ude at rejse og kunne ikke genstarte den som jeg plejer :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2003 OK...blev helt bange for at der var gået noget HELT koldt, og straks svirrede "tabte data"-spøgelset rundt i hovedet på mig. Det var jo lidt længe den var nede denne gang...hehe. Men rart at se dyret oppe igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mads Anmeld indhold Besvaret May 12, 2003 Ja, man kan jo mærke efter nogle dage uden adgang til siden her, at man bliver en del 'afhængig'. Godt at se den kører igen ! MVH Mads Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2003 Jeg har oprettet et nød-forum på bropendler til når det er sundebatten ryger sig en tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites