Gio 23 Anmeld indhold Skrevet December 27, 2004 Er serveren blevet forkølet i julen? (...eller har du installeret windows på den? ;o)) Hele julen har den været usandsynlig langsom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2004 Er serveren blevet forkølet i julen? (...eller har du installeret windows på den? ;o)) Hele julen har den været usandsynlig langsom. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2004 Så kom der fart på igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2004 Ja, det var skønt. Jeg har haft en forbindelse langsommere end et modem hele julen :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2004 Troede sq det var min maskine der var noget galt med. Altid noget at høre jeg denne ene gang ikke kunne skyde skylden på min gamle maskine. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites