Guest mig Anmeld indhold Skrevet December 11, 2004 Til webmester hvorfor har du slettet min debat( dobbelmorale dansker)..? stemmer det ikke som jeg har skrivet , eller tror du paa demokratiet made by Pia Kjaersgaard og andre banditer i chritian borg? jeg forventer ikke at du bli venlige mod dem andre som ser anderledes ud en dig. tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mig Anmeld indhold Besvaret December 11, 2004 Til webmester hvorfor har du slettet min debat( dobbelmorale dansker)..? stemmer det ikke som jeg har skrivet , eller tror du paa demokratiet made by Pia Kjaersgaard og andre banditer i chritian borg? jeg forventer ikke at du bli venlige mod dem andre som ser anderledes ud en dig. tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2004 Til "mig" Der var meget rigtigt i det du skrev, men måden du skrev det på gjorde at jeg blev nødt til at slette det. Jeg øver normalt ikke censur her på bordet, bortset fra indlæg som jeg ikke mener overholder svensk lov, der er strengere end den danske. Der er flere svenske debatfora der er blevet lukket på det grundlag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mig Anmeld indhold Besvaret December 14, 2004 Hej steen .. Jeg troer ikke at det var noget med maaden at goer, men saada er det i DK, dem som ikke er rigtig dansker( bare paa papier) maa ikke kritisere det danske system, saadan siger abartheid minister B. Haarder), ellers faa det en spark og ud av det (kongeriget). Jeg troer ikke jeg har udmyget dansker , som A.F. Rsmmussen & Co. har gjort det mod tusindvis udlaendinger under sidste valg for 3 aar siden. Vi er bare indvandrer , 10.nda klasses medborger. Har du det indlaeg om dobbelmorale dansker liggende paa din pc, hvis du har det, vaer saa venlig at sende den tilbage til mig,po den her side, saa kan du slette bagefter. God jul og godt nyt aar . tak og held og lykkke med websiden mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret December 14, 2004 Hej Mig Uden at ville ud i en diskussion om indvandreres position i samfundet være sig det svenske eller det danske, så vil et beskedent råd til dig fra mig være, at hvis du vil frem i verden med dine synspunkter, så er du nødt til at formidle dem på en måde, så andre kan forstå dem, og helst også sådan, at dine læsere ikke automatisk tager afstand fra, hvad du skriver, fordi du skriver på en stødende facon. Held og lykke til dig også... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mig Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 Hej Sanii Jeg ved ikke hvem er du, om du er ogsaa moderatoer? Tak for dit raad,Jeg skal nok bruge det naar dansk samfundet begynder at hoer lidt paa dens udleandinger. Folk fra forskellig nationalitetr har slett ikke problemr med at forstaa det som jeg skriver, ( jeg skriver i 5 foreskellige sprog) Det har altid vaeret problem i Danmark, at dansker tror at det er fejl fri, og dem andre som begaar fejl,venstre , DFP, og C har arbejdet rigtig haardt paa det og de vandt valget for 3 aar siden. For mig det ikke noget nyt at du komme med saadant raad, forde du vil ikke forstaa det, og geor alt for at manipulere paa sandheden. Haaper at dansker som er flyttet til SE ( invandrer, eller fremmed arbejdere), nu begynder at forstaa lidt mere udlaendinger i DK skaber tolerance og respekt. Jeg er flyttet laenge siden fra ( PARADISEN DK)og det er jeg meget glad for. Jeg anbefalder dig at laese Gunter Grass, eller Greg Barns om det danske politikere og samfundet. jeg komenterer ikke mere det her. har det godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 Godmorgen Mig Jamen, så stopper snakken jo her, hvis du ikke vil tale mere om det. Jeg vedholder stadig, at du skriver så elendigt, at budskabet går delvist tabt. Her taler jeg ikke om simple stavefejl, men om graverende grammatiske og syntaktiske fejl. Vi kom aldrig så langt som til at debattere selve indholdet i dine indlæg, så hvordan jeg forholder mig til indvandrere, kan du faktisk intet sige om. Ha' en fornøjelig dag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 Meningsmålingerne viser jo ikke ligefrem at danskerne er utilfredse med den politik der føres i DK og slet ikke på udlændingeområdet. At udlændige så føler sig............ja som de nu føler sig....... giver mig altså ikke nogen problemer. Politikere er vel i deres gode ret til at drive Danmark efter hvad deres vælgere mener de skal gøre. Og når så meningsmålingerne viser endnu større opbakning, så gør de vel som deres vælgere vil have. At nogen vælgere så stemmer på et andet parti fordi de er uenige respekterer jeg fuldt ud. Det er jo demokratiets spilleregler, og har fået os så langt som vi er. Modsat en del andre lande som ikke helt har den holdning til valgfrihed som vi har i Danmark. Men der vil nok altid være nogen som skal ytre sig negativt (og det er de i deres fulde ret til - undtagen hvis man rammer en bestemt religion, for så skal man passe meeeeeget på) om måden PARADISET Danmark drives på. Men måske skyldes det at PARADISETS porte ikke står på vid gab. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 Dan, tal lige for dig selv. Ved du, at der er mange der er flyttet til Sverige fordi de ikke kan bo i DK sammen med deres kæreste/kone/mand ? Nej, det vidste du sikkert ikke... Du ved sikkert heller ikke, at jeg t.ex. heller aldrig får muligheden for at bo i dk, medmindre jeg bliver svensk statsborger (jeg skal undgå en lang forklaring, men du får den gerne hvis du ikke tror mig)... At meningsmålinger siger noget andet er lidt noget vrøvl.. Jeg kan f.eks. heller ikke stemme i DK (som alle andre i sverige) og derfor kan man jo forme de målinger som man vil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mig Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 Hold da helt fast DAN, hvor er du hjerne væsket,pracis en dansk monotyp, som har ikke set andet en rødpolse og brunsaus i sit liv, forstår du hvad jeg mener.det er pracis de danske monotype som har ført Danmark ind i sindsyg politik, kan du ikke se alt de her kritik mod Danmark, er det dem som ta feil og ikke danmark, hvorfor dansker og udlændinger flytter massevis fra danmark, du skal ikke troe at din propaganda med så kaldte dansk demokrati holde længre. det er en stor krise i Danmark på alle mulige område, og hvem skal betale prisen , så er det udlændinger og en stor del af dansker også,kun naive og ufaglærte folk som kan tro på nuværende dansk politik. dankser som nu er flyttet til Malmø, er ud af den store fængsel som hedder i følger dig deglig danmark, så kan de se lidt mere til friheden . kære DAN: Danmark er en stor fægsel både for udlændinger og dansker,den som kan flygte, må gør det så hurtig som muligt ellers blir man sindsyg. trevlig kvald Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasper Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Tråden er ret off topic ... Jeg er ikke flygtet ud af Danmark ! Ville egentlig bare bo lidt væk fra København og samtidigt prøve noget nyt, derfor valgte jeg Malmö istedet for Køge, Roskilde eller Helsingør ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mig Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Hej Jesper Jeg har slett ikke noget imod at danskere eller hvem som helst flytter, eller flygter til Sverige eller hvor som helst i verden, jeg er meget glad at danskere begyndte at tanke lidt mere international og prøver noget nyt, forde en stor del af befolkning i Danmark tror stadigvæk at de bor på en lille landsby i nord sjæland i 1820. det må man slutte med det syge tanke, verden er lille og må vi dele den så kan vi leve godt ved siden af hinden. det er det hvad jeg mener med den her debaten. men desvær dansk politik er en trosel mod dette, og det (naive danskere som jeg kalder dem rodne kartofler) pakker op bag sådan dum og blind politik. danskere politekere som fremmedfjentlige pøver at betegne udlændinger som trosel mod lille Danmark og danske samfundet, og det er langt fra sandheden, derfor vi som har stadigvæk lysende tanke bekæmber det. Jeg har osgå flygtet fra (Paradisen DK hahahah), forde jeg vil ikke befinde mig i så syg og fremmedhed atmosfær. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest gaaab Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Godt så.. Så kan der vist ikke koges mere suppe på den... Skal vi ikke allesammen være glade for "mig" har fundet lykken udenfor Danmark og holde julefred og ønske alle en god jul og et godt nytår. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest god Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Næh stop du, det har været den bedste julekalender i mands minde .. Der er ved at være så langt imellem disse tråde, så når de er der gælder det om at nyde dem. Lad nu os andre glæde os til at læse dagens indlæg, læne os tilbage smågrinende og sprede glæde og underholdning på vores arbejdspladser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Hej Palle. Du skrev at du ikke kunne, flytte tilbage uden at blive Svensk statsborger. Det lyder lidt drastisk, men er den nemmeste og hurtigste vej OK. Den eneste grund jeg ellers kender er, hvis ens ægtefælle har fået indrejseforbud i Danmark. Hvis det ikke er det, skulle det kunne lade sig gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 17, 2004 Ole, da vores samlede tilknytning er mindre til danmark end til thailand, kan det ikke lade sig gøre. Jeg har ikke boet i danmark siden 1997, så min tilknytning forsvinder jo lidt. Men, det gør ikke så meget, det er alligevel ikke der vi kommer til at skabe en fremtid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest oleskyum Anmeld indhold Besvaret December 18, 2004 Hej Palle. Ja du må undskylde, jeg havde helt glemt tilknytningskravet. Jeg kunne egentlig godt tænke mig, hvis der er nogle var tal på, hvor mange Danske statsborgere der er flyttet til Sverige p.g.a. mand/kone fra 3 land. Og hvad er den totale udflytning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites