Guest palle Anmeld indhold Skrevet December 11, 2004 Den virker desværre ikke helt efter hensigten... Men, den er nu stadig meget sjov. Jeg er begyndt at stemme på maden, selvom jeg nok ikke er den store tilhænger af köttbollar. Det er ret tit når jeg logger på, at jeg har mulighed for at stemme... nogle gange flere gange efter hinanden. Og jo.. jeg tillader cookies og andet godt. Det er heller ikke hver gang jeg kan stemme. Andre der oplever det samme ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 11, 2004 Den virker desværre ikke helt efter hensigten... Men, den er nu stadig meget sjov. Jeg er begyndt at stemme på maden, selvom jeg nok ikke er den store tilhænger af köttbollar. Det er ret tit når jeg logger på, at jeg har mulighed for at stemme... nogle gange flere gange efter hinanden. Og jo.. jeg tillader cookies og andet godt. Det er heller ikke hver gang jeg kan stemme. Andre der oplever det samme ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2004 Jeg ved det godt. Det er fordi Cookien udløber for hurtigt. Jeg skal nok ændre det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2004 Jeg ved det godt. Det er fordi Cookien udløber for hurtigt. Jeg skal nok ændre det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2004 hov.sorry Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2004 det må være en drillenisse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2004 Og den duer altså stadigvæk ikke. :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites