Jump to content
Guest palle

Sponser på forsiden ??

Recommended Posts

Hehe...jeg ville ønske det var det første men det er nu det sidste. Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se hvor mange gange sådan et skilt vil blive vist pr. dag. og så ER jeg nu også blevet helt vild med deres burgere. De slår altså både MacD og BK. Jeg har sågar inviteret hele familien til Max i weekenden i anledning af min fødseldag. Man skulle tro jeg havde råd til det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Brizz! Der ligger desværre ikke nogen i Malmö, men der er en på vej. Eller man skulle måske hellere sige heldigvis, for MAX's mad ER virkelig bedre. De går ind for fedtfattigt mad, gode råvarer, ikke noget med soyabøffer her. Deres kyllingburgere er rent meget mørt kød fra Ölandskyllinger og ikke paneret og friturestegt. Jeg kunne blive ved, men må hellere holde op, for mine tænder løber i vand. Og neg, jeg får heller ikke reklamepenge, men er blevet lokket med een gang og kan fortælle, at også min 2 små børnebørn spørger: "Skal vi ikke køre hen og spise de gode burgere." PRØÆV DET!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest homer

Max Burger er da SKOD!! Magen til en gang slatten "bøf" (som aldrig har set skyggen af en ko), varm salat og bløde fritter - ØV! Behold I bare Max oppe i Löddeköping - hernede i syd har vi smag og heldigvis masser af BK's! :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må jo sige, at MAX ikke ligefrem er en stemmesluger. 60% til BurgerKing og 20% til MAX ..... Kan en forklaring være at folk ikke aner, at der var noget som hed MAX burger? Jeg havde f.eks. aldrig hørt om MAX før denne tråd opstod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Man behøver jo ikke stemme... ;o) Men, Allan og Trinity...bare rolig, I er ikke gået glip af noget.. (jo, en slatten burger, ellers ikke)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

M.h.t. MAX - grunden til at mange slet ikke kender MAX, er jo nok, at der ikke er ret mange af dem, og de, der er, ligger i Norrland, da det er en Norrlandsk kæde. Der skulle snart komme en i Malmö, og så vil jeg da råde jer til at prøve den. Jeg har ikke prøvet deres alm. burgere, men kan varmt anbefale deres kyllinge-burgere. Der er ikke tale om kyllingekød, presset sammen til en rulle, som så skæres i skiver og paneres og frituresteges. Her er der tale om et lækker, mør kyllingefilet, som smager helt vidunderligt. PRØÆV DET! (og nej, jeg får ikke sponserpenge!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Swoop: I hvilken radius har du været udenfor Malmö i den tid du har boet herovre? ;o) Du kan ikke undgå at stifte lettere bekendtskab med MAX, hvis du kører mod Helsingborg. Ved Center Syd, Barsebäck/Löddeköpinge, står der kæmpe skilte og råber. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gio, jeg har været 120km stik nord for Malmö (Höganäs) og Simrimshamn i øst og Trelleborg i syd, så jeg har da været omkring. Desværre har jeg ikke været en tur Göteborg og Stockholm endnu, men det skulle gerne komme. Endvidere vil jeg gerne lidt mere rundt omkring i Sverige. Jeg har suset flere gange forbi Barsebäck og uden at lægge mærke til noget skilt fra MAX.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Ulmus, det er altså ikke korrekt. Den tætteste koncentration ligger da vist nærmest i Skåne. Hvis Norrland er = Norrbotten, så er der ikke en eneste der. Der er i Lund og Helsingborg (center syd er vel den i Lund ?) Kilde: http://www.max.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Ulmus, jeg æder lige (nogle) af mine ord igen. Dog er der stadig den tætteste koncentration her i skåne. Og, norrland er vel norrbotten ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøhh, Palle, det kommer lidt an på, hvordan man deler landet. Hvis vi tager efter "landskap", ligger Gällivare i "Lappland", men hvis vi tager efter "Län" ligger det i "Norrbottens Län". MEN, hvis du så ser på text-tv's väderside, så er Sverige delt op i "Götaland", "Svealand" og "Norrland". Det er bare for at gøre det hele lidt nemmere, IKK. Men det var nu MAX selv, der kaldte sig Norrlands egen burgerbar. Forresten så kender du vel også "Norrlands Guld"?? ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man læser Max's historie kan se at den er tæt knyttet til nordsverige. Det er først i de senere år at de har bredt sig sydpå. Restauranterne i Väla og Hyllinge er kommet mens jeg har boet her og den i Center Syd kan vist heller ikke være så gammel. Jeg må også sige at det er først på det sidste jeg har fået smagt deres burgere, da jeg aldrig har været den store burger fan, men det har ændret sig efter at jeg satte tænderne i en Max Original. Jeg synes også at Burger King er ok. Specielt den nye King Spicy, men de slår altså ikke en Max. Så synes jeg i øvrigt ikke poll-resultatet er så dårligt når man tænker på at de fleste herinde bor i et område ude Max. Bare vent siger jeg !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites