Guest molnartos Anmeld indhold Besvaret October 23, 2004 Nu er jeg ikke den største bidrager til dette forum, men bruger det dog meget til at finde oplysninger omkring alt mellem himmel og jord angående det at bo i Sverige. Et forum som jeg anbefaler alle der tænker på at flytte over til sverige. Et forum hvor jeg bl.a. har mødt mange rare personer som jeg har kontakt med i dagligdagen. Et uvurderligt forum for alle, nye som gamle, herinde. Derfor syntes jeg det er ærgeligt at det skulle gå hen og blive ødelagt af enkelte personer der uden omkostninger kan udgive sig for hvem som helst og svine folk til. Jeg vil helt klart gå ind for en registrering af profiler i dette forum. Man kunne så evt. lave enkelte kategorier hvor man ikke behøvede at være registret for at kunne debattere! En slags sandkasse.. M.h.t det med censur på indlæg syntes jeg vil være en dårlig ide. Hvem skal så være smagsdommer overfor hvilke indlæg der skal sorteres fra og hvilke der må blive..??? Meningerne er mange og synspunkter ligeledes.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kenneth Anmeld indhold Besvaret October 23, 2004 og jeg er selv registreret!!! glemte det bare i forrige indlæg... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 17, 2004 Steen, nu må der sgu komme registrering herinde... Nu er vi jo ude i samme ballade som tidligere. Gider du at tjekke om den "falske" lotte tilfældigvis også hedder j***** li'som den falske palle jo gjorde ??? Du har vel stadig IP'en ??? Jeg er så grundig træt af disse indlæg... tænk engang, folk der primært bruger dette forum, formodes at være voksne, selvstændigt tænke voksne mennesker.. hvorfor sådan en gang pis ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2004 Jeg har slet ikke nogen anelse om hvad du hentyder til. Jeg kan ikke finde andet end "svømmehal"-tråden og den er der vel ikke noget galt med ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 17, 2004 jo, det er der... Bemærk at der er forskel på lotte og Lotte... præcis som der var forskel på Palle og palle... Og, desuden tror jeg ikke på Lotte er så stort et tågehorn, at hun ikke kan finde fra Mobilia til Aq-va-kul Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Slap dog af Palle. Ja undskyld, men lad dog folk stille de spørgsmål de vil, om de så er kløgtige eller ej. Generer det dig, så hold dig væk. Der er jo ikke tale om chikane eller noget som det er tydeligt du stadig er præget af overgik dig. Det virker som om forummet her er dit alene en gang imellem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Så kan man jo diskutere hvem der skal slappe af. Jeg ved ikke om det er chikane, for vi har da åbenbart forskellige definationer af det. JEG syntes det er chikane, hvis der bliver skrevet i ens navn, og man bliver gjort betydelig dummere end man er. Jeg fatter ikke hvori det morsomme ligger, og ønsker helt ærligt disse personer hen hvor pebret gror. Det hører ingen steder hjemme. Tvungen logon, hvis man vil skrive på debatten... vil man bare læse indlæg, så behøver man ikke gøre noget. Folk der virkelig har nogle spørgsmål som de vil ha' belyst (og det kan være hvad som helst, jeg er ligeglad med spørgsmålets værdi for almenheden) skal nok lade sig registrere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Hva så, Palle - er det dig eller den falske??? Du glemte vist reg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 GODDAMN IT ... hahaha.... endnu en grund til login Og ja, det var mig der skrev det tidligere indlæg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites