Admin 12 Anmeld indhold Skrevet May 27, 2004 Jeg har bestilt en opgradering af hastigheden fra 1 mbit til 8 mbit (upload 256 to 1024), så det burde give en hurtigere side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 27, 2004 Jeg har bestilt en opgradering af hastigheden fra 1 mbit til 8 mbit (upload 256 to 1024), så det burde give en hurtigere side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret May 27, 2004 Wow! Betyder det så at debatten vil få noget nedetid på et tidspunkt? Du forkæler os altså! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2004 Det burde den egentlig ikke,da jeg skrev dette EFTER at have byttet modem, men det ser ud til at den har været nede siden de skiftede hasigheden.Desværre har jeg været på DHB hele weekenden, så jeg kunne ikke starte den. Jeg ved ikke hvordan den kom igang igen, men nu ser det ud til at virke. Er det en bedre hastighed ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 31, 2004 Jeg har i øvrigt downloaded et program der holder øje med hasigheden. Er der nogen der ved om ca 150 ms er en god Ping ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret May 31, 2004 Umiddelbart kører siden en hel del hurtigere herfra (Cybercity ADSL p.t.) 150ms´s ping er fint nok, så længe du ikke skal spille på forbindelsen ;o) Latency er jo et vidt begreb...afhænger helt af hvad der skal svare i den anden ende. Men oplevelsen herfra er positiv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bent Anmeld indhold Besvaret May 31, 2004 Sese, det kunne sandelig mærkes, dét med hastigheden. - Tak skal du have, Steen. (jeg er lidt ked af dét med, at det altid er dig, der skal punge ud med alting, men det har vi jo snakket om generelt her på siden før, og løsningen var jo, at vi godt ville spytte lidt i kassen. - Så sig blot til, hvis det er en fornuftig 'løsning' på sigt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Tjah, Steen, jeg ved ikke rigtigt - på mit arbejde tager det 1-1½ minut for at åbne f.eks. "Fri debat" - det har det altså aldrig gjort før. At gemme et lille indlæg tog mig 2 min.! Der er også problem med www.ulmus.dk, som kører på samme server, men da jeg prøvede en masse andre hjemmesider - var der ingen problemer med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Enig med Ulmus, det tager små to minutter hver gang man "klikker" før der er et resultat. Og jeg har lige sendt et andet indlæg der tog fire minutter før det var "gemt i tråden"... Men igår var der ingen problemer efter opdateringen, kun idag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Klik umiddelbart efter i har klikket første gang..så får du en "fejl-meddelelse" om at et lignende indlæg lige netop er blevet postet. Herefter klikker du videre, og så er dit indlæg der...*pling* Men ja...der er en eller anden bug et sted, som kommer til syne ved indsendelse af nye indlæg. Men jeg syntes klart siden er blevet hurtigere...også her, hvor jeg nu sidder på arbejdet, og ikke på en ADSL i Nordsjælland. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 *hov* Forkert formulering...i skal trykke to gange på "Send Indlæg" efter pre-view...så får i følgende op: "Dette emne har modtaget et indlæg som: Er sendt indenfor de sidste to minutter Er sendt af dig Er det samme indlæg som dette Du kom sikkert til at trykke på knappen to gange. Klik her for at fortsætte." Så går det ret tjept med at få indlæggene ind. Men ja..lige nu er der et eller andet galt, fordi nu browser siden langsomt igen. Men det kan altså lige så godt være lokalt herinde, at båndbredden bliver ædt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Gio, siden er bestemt blevet hurtigere. Det tager 2-3 minutter bare at komme ind til menyen. Det har det sq aldrig gjort før. Det ene indlæg jeg sendte var 3½ minut om at blive "færdigt". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Der er noget helt galt med systemet. Det hele kører vildt langsomt incl. min egen PC, så jeg arbejder på sagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Ulmus: Ja..min første kommentar den anden dag var afstedkommet af en positiv oplevelse. Men ja...lige nu kører det hele ekstremt langsomt. Men jeg kan også se at Steen arbejder på sagen p.t....så vi afventer yderligere verbale udgydelser Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Heja, lige hjemkommet kan jeg konstatere, at NU kører den lynhurtigt. Lækkert Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Ulmus, Nå det var dig. Så tror faen at den gik helt op på 1024 kbit i upload med din BBB forbindelse. Så kan den altså. Håber et kører nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Thumbs up Steen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 ØV, hvordan kan det hele nu være MIN skyld? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bent Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 - Hejsa, jeg må lige prøve en test igen. - Forleden gik det da så hurtigt, at det var min svage hastighed på 512/512 (surt), der var flaskehalsen. - Nu er den da også rigtig god, uden klumper og andet. - Nå, jeg kunne snakke fanden et øre af, så jeg stopper her, og siger blot til Steen: bravo, bravo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 2, 2004 Hu-hej, hvor det går - det er en fornøjelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2004 Hva' sker der - nu har siden igen været nede en hel dag. Det går altså virkelig ikke - man er jo blevet afhængig - jeg har altså abstinenser. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites