Admin 12 Anmeld indhold Skrevet March 22, 2002 Jeg har indstalleret nyt software, så det blandt andet er muligt at søge i indlæggene.Forummet er efterhånden så stort at dette må være en fordel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2002 Jeg har indstalleret nyt software, så det blandt andet er muligt at søge i indlæggene.Forummet er efterhånden så stort at dette må være en fordel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2002 .........og fremover vil de nyeste indlæg ligge øverst på listen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2002 ......og så er der nye iconer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest rix Anmeld indhold Besvaret March 23, 2002 Næææ, hvor ser det flot ud! Og det er også super praktisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest eric Anmeld indhold Besvaret June 20, 2002 Fantastisk at du gider ) Jeg har selv en server stående, og den ta'r tid! Hvorfor lægger du ikke din URL ud lidt flere steder? Øresund Direkte har den ikke længere "på programmet" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2002 Det er ikke rigtig, at Scanianet ikke længere er på programmet på Øresund Direkte (radioprogrammets hjemmeside) - der henvises under "kontaktadresser til virksomhedsrådgivning". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites