Jump to content
Admin

Photoarkiv

Recommended Posts

Da jeg har opdaget at vi er flere fotointeresserede her på debatten, har jeg åbnet op for at lægge sine egne billeder ind i roulette på forsiden. Kravene er at det er en by,udsigt,seværdighed eller lign. fra et sted i Skåne. Adressen er: http://www.scanianet.dk/foto Det er nu også muligt at se alle billder fra en given kommune ved at trykket under billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg har opdaget at vi er flere fotointeresserede her på debatten, har jeg åbnet op for at lægge sine egne billeder ind i roulette på forsiden. Kravene er at det er en by,udsigt,seværdighed eller lign. fra et sted i Skåne. Adressen er: http://www.scanianet.dk/foto Det er nu også muligt at se alle billder fra en given kommune ved at trykket under billedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dog en interesse :-) Nå men hvis det er, manlgler arkivet pt billeder fra følgende kommuner: Bromölla Burlöv Eslöv Hörby Kävlinge Lomma Osby Perstorp Skurup Sjöbo Svalöv Svedala Tomelilla Trelleborg Vellinge Ö. Göinge Jeg har selv fra mange af de steder, men på gammeldags film. Jeg foretrækker at få digital-billeder ind. Hvis man kigger på "Malmö" kan man tydeligt se hvilke der er analog og hvilke der er digital.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rolig nu - de kommer!!! Men "turistfotos" bliver nu pænest i sommer og sol, så hav lige lidt tålmodighed. ;o) Iøvrigt tager det meget lang tid af åbne fotogalleriet, så måske er der nogle, der opgiver ?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg tilføjet et klikbart kort til fotoarkivet, så man let kan se billeder fra en bestemt kommune. Arkivet er også ved at blive komplet. Nu mangler der kun billeder fra : Bromölla Burlöv Hörby Lomma

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Det ser sq iorden ud. Endnu en foto tosse her. Skal nok bidrage med lidt når jeg får lært mit nye cam lidt bedre at kende, Sony V1.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Kanon detalje, Steen! Kom også lige i tanke om, at jeg jo også engang reg´ede mig som fotograf herinde. Må vist hellere få kigget samlingen igennem, og uploadet de relevante. Hvis der er nogen happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

"Nu har jeg tilføjet et klikbart kort til fotoarkivet" Lyder som en spændende detalje/forbedring. Normalt har jeg ikke de store problemer med at "finde" funktionalitet på en web-side, men det der klikbare kort er vist godt gemt - eller er det kun for de indviede?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Nåh ja ... Man skal bare læse HELE tråden. Det kunne jeg jo have gjort ... Men det var ikke lige det, som jeg rent intuitivt syntes var mest nærliggende. Det må være min intuition, der ikke er helt på toppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites