Guest gun Anmeld indhold Skrevet September 3, 2003 Hvor meget bliver lavet om i ens personnummer fra danmark?? Eller bliver der kun tilføjet flere ciffer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest gun Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Hvor meget bliver lavet om i ens personnummer fra danmark?? Eller bliver der kun tilføjet flere ciffer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Det bliver nærmest vendt på hovedet... Hvis du eks havde 031280-1887 i DK, så bliver det til 801203-xxxx i Sverige. (Du får nye cifre i slutningen) Svenskerne skriver jo dato omvendt af hvad man gør i Danmark. Det er en mindre tilvænning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Der bliver lavet helt om på personnummeret. Jeg er født 021075 (2. oktober) hvilket bliver lavet om til 751002 i Sverige. De sidste 4 cifre i Danmark er ikke ens med dem i Sverige. Det er slet ikke samme udregningsmetode for disse cifre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest gun Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 OK tak, nu fik min kære mand ret... Øv... :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Gun: *ggg*...håber ikke der stod for meget på spil!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Hva siger du Gio? Han kunne som tak smide en kasse pils afsted mod Nobeltorget? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Til info: http://www.oresunddirekt.dk/dk/nyhedsartikel.asp?page=nyhed&objno=133806027 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Hvad er det LIGE der er så hemmeligt!!? *grrr*: "Berit Andnor kunde däremot inte gå djupare in på detaljena eller svara på hur lång tid det kan ta innan skattefrågan är löst." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret September 5, 2003 Gio-> Jeg forstår godt din frustration. Men jeg forstår også godt den søde andenrangsminister. Hun aner ikke hvordan ideerne vil blive modtaget politisk - og hun har helt givet fået massiv mundkurv på, hvad angår detaljerne i forslaget. Det går jo ikke, at der går offentlig debat i noget, som politikerne endnu ikke har forholdt sig til. Men hvorfor skriver jeg overhovedet det her - du ved det jo også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2003 Undskyld Thomas, Swoop og Gio! men hvad har de 3 sidste indlæg at gøre med personnummer - tror I ikke, de hører til i en anden tråd???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2003 Hej Ulmus, Linket jeg postede har da alt med tråden at gøre ... "Personnummer snart inte ett gränshinder Problematiken med olika personnummer i Danmark och Sverige ser ut att vara nära en lösning, men pendlarna får vänta ännu en tid på ett skatteavtal." Hvis dette gennemføres ville det første indlæg jo være irrelevant? :-) Men linket var mest bare til info. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2003 OK, godt ord igen - det var bare skattespørgsmålet, der blev fremhævet iindlægget, derfor min kommentar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lise Anmeld indhold Besvaret February 15, 2004 Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan man får sit barn der er født i Sverige indskrevet i sit danske pas? Af hvad jeg ved skal man have et DK personnummer for at komme i passet, men det får barnet jo kun hvis man flytter til DK i en periode. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest rudolf Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 gud forbyde at der lige ryger en kommentar off topic i ny og næ hvaba ulmus? det burde jo være dødssynd!!!! :PPPPP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 Ja, Rudolf, det må så også siges at være temmelig off topic at kommentere indlæg, der er ½ år gamle, bare for at kommentere noget, ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ricky Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 Hvad så hvis man flytter tilbage til Danmark igen? Får man så sit gamle personnr tilbage? Mvh Ricky Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 ja, det gør du. Og skulle det ske at man flytter tilbage til Sverige får du også det samme her igen. Jeg boede her for næsten 10 år siden og fik det samme igen i denne omgang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest rudolf Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Ja Ulmus, det er godtnok rigtigt fy fy skamme!!! :PPPPP SHAME ON YOU!!! (Der er et par stykker der ingen julegaver får iår!:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest homer Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Lise> Du tager "Blot" dine svenske papirer med til en politistation i DK - kan afbefale Frederiksberg, da de ved hvad der skal gøres. Der er forskellige regler alt efter om far og mor er gift eller ej, men det ved de hos Politiet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites