Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2005 Der er jo ingen der siger at den skal være på bagsædet hvis den monteres bagvendt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2005 Næh, det kan du sige, men wa så mæ tvillinger?? eller flere små børn. De kan da ikke allesammen sidde omvendt på forsædet, vel? ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2005 næ og den må ikke sidde foran med airbag ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2005 Det er jo det samme for en forudvendt barnestol. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2005 Det er jo det samme for en forudvendt barnestol. Hvilket er grunden til at man sætter børnesædet på bagsædet, og hvorfor man vælger børnesæder der vender fremad så man kan holde øje med sine børn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Ja ja men der er også forskel på børn og baby :) jeg mener til hver en tid at de bør/skal sidde bagud til de er 2½-3 år ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Ja ja men der er også forskel på børn og baby :) jeg mener til hver en tid at de bør/skal sidde bagud til de er 2½-3 år ;) Helt enig, selvom jeg nu nok ville differentiere allerede ved 1-1½ års grænsen. Derefter ville vores yngste ihvertfald være for 'farlig' at have til at sidde med ryggen mod kørselsretningen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Du spammer nu, for ikke at være nybegynder mere :P :P :P :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 Snydt igen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2005 DDOOHHHHHHH jeg føler mig snydt.............og jeg spammer ikke ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 I næste nummer af Tænk og Test hørte jeg at der skulle komme en test af både bagudvendte og forudvendte stole og i testen ville indgå om de bagudvendte rent faktisk er mere sikre. Jeg kan jo lige skrive konklusionen når jeg får bladet (hvis jeg husker det) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
willerup 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2005 I næste nummer af Tænk og Test hørte jeg at der skulle komme en test af både bagudvendte og forudvendte stole og i testen ville indgå om de bagudvendte rent faktisk er mere sikre. Jeg kan jo lige skrive konklusionen når jeg får bladet (hvis jeg husker det) Står også lidt om det her: http://www.forbrugerraadet.dk/pm/alle/pm059/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2005 Jeg citerer lige mig selv: Bagudvendte stole er også sværere at montere og så er en korrekkt monteret fremadvendt trods alt bedre end en forkert monteret bagudvendt. Tingene er ikke altid sort/hvid. Ny artikel fra FDM http://www.fdm.dk/public/omfdm/presse/pres_vis.asp?ID=254 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2005 Ja alting er jo svært hvis man ikke kan/vil sætte sig ind i tingene, men mon ikke alle mænd kan finde ud af at sætte en pc op ;) Og enig Steen det er selvfølgeligt det vigtigste den er korrekt monteret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2005 Ja det er jo logik at det altid vil være mere sikker hvis man sammenligner med noget der ikke er monteret rigtigt. Jeg er glad for du bjarne giver din erfaring. videre. Vi var i babyland ved svågertorp i søndags og kigge og tænkte meget over den udsendelse der lige har været. Noget jeg ikke har tænkt på før. Jeg vil til hver en tid beskytte mit barn mest muligt og hvis det indebære at ungen skal hyle lidt pga. en tabt sut må det bare være det. Mit barn skal ikke have revet hovedet af fordi det LIGE skulle ske for mig fx. en flyver lige ind i mig. Tænk hvis jeg selv overlevede og vidste barnet dødede fordi den var forudvendt fordi den anden var besværlig at montere. Tror jeg ikke jeg vil have det godt med. Men det er jo klart, hver sin mening !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2005 Hej Nif! Det er rigtig godt, at du tænker over, hvad du skal gøre med dit barn i bilen. :) Grunden til, at jeg skrev det med sutten, var kun fordi, jeg selv ville blive dybt frustreret over at høre på det skrigeri, og så ville jeg køre nervøst, og så har vi problemet. Andre er nok mere overbærende, men jeg er desværre meget støjoverfølsom, så derfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites