Jump to content
Guest jan

Autostole

Recommended Posts

Ja ja men der er også forskel på børn og baby :) jeg mener til hver en tid at de bør/skal sidde bagud til de er 2½-3 år ;)
Helt enig, selvom jeg nu nok ville differentiere allerede ved 1-1½ års grænsen. Derefter ville vores yngste ihvertfald være for 'farlig' at have til at sidde med ryggen mod kørselsretningen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I næste nummer af Tænk og Test hørte jeg at der skulle komme en test af både bagudvendte og forudvendte stole og i testen ville indgå om de bagudvendte rent faktisk er mere sikre. Jeg kan jo lige skrive konklusionen når jeg får bladet (hvis jeg husker det)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I næste nummer af Tænk og Test hørte jeg at der skulle komme en test af både bagudvendte og forudvendte stole og i testen ville indgå om de bagudvendte rent faktisk er mere sikre. Jeg kan jo lige skrive konklusionen når jeg får bladet (hvis jeg husker det)
Står også lidt om det her: http://www.forbrugerraadet.dk/pm/alle/pm059/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja alting er jo svært hvis man ikke kan/vil sætte sig ind i tingene, men mon ikke alle mænd kan finde ud af at sætte en pc op ;) Og enig Steen det er selvfølgeligt det vigtigste den er korrekt monteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo logik at det altid vil være mere sikker hvis man sammenligner med noget der ikke er monteret rigtigt. Jeg er glad for du bjarne giver din erfaring. videre. Vi var i babyland ved svågertorp i søndags og kigge og tænkte meget over den udsendelse der lige har været. Noget jeg ikke har tænkt på før. Jeg vil til hver en tid beskytte mit barn mest muligt og hvis det indebære at ungen skal hyle lidt pga. en tabt sut må det bare være det. Mit barn skal ikke have revet hovedet af fordi det LIGE skulle ske for mig fx. en flyver lige ind i mig. Tænk hvis jeg selv overlevede og vidste barnet dødede fordi den var forudvendt fordi den anden var besværlig at montere. Tror jeg ikke jeg vil have det godt med. Men det er jo klart, hver sin mening !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Nif! Det er rigtig godt, at du tænker over, hvad du skal gøre med dit barn i bilen. :) Grunden til, at jeg skrev det med sutten, var kun fordi, jeg selv ville blive dybt frustreret over at høre på det skrigeri, og så ville jeg køre nervøst, og så har vi problemet. Andre er nok mere overbærende, men jeg er desværre meget støjoverfølsom, så derfor. :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites