Guest louisekarup Anmeld indhold Skrevet April 5, 2005 er der nogle der ved hvordan man står hvis vi gerne vil have vores pige i forskolan 22 dage før tid? grunden er at jeg starter på mit nye job d.1 august men min pige bliver først 1 år d.22 august? vi bor i oxie. knus louise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest louisekarup Anmeld indhold Besvaret April 5, 2005 er der nogle der ved hvordan man står hvis vi gerne vil have vores pige i forskolan 22 dage før tid? grunden er at jeg starter på mit nye job d.1 august men min pige bliver først 1 år d.22 august? vi bor i oxie. knus louise Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2005 Hej Louise. Det er pt. kø i Oxie mht. forskola, hvis du skal være meget heldig og få en plads før tid skal du virkelig kime dem ned og ligge på knæ, jeg fik ikke lov Jasmin startede dagen efter hun blev 1 år. ps. har i købt nyt hus ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret April 5, 2005 Hvis du bor i Limhamn så er det bare ærgeligt. Det går de ikke på akkord med. Held og lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest louisekarup Anmeld indhold Besvaret April 6, 2005 hva har i gjort jer der ikke har kunne få en ledig plads??? Ulla - vi er ved at kigge på grund i skurup, så det håber jeg falder på plads, huset i burløv var ikke pengene værd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2005 Jeg syntes du skal ringe til hende der står for det i jeres kommune og forklare situationen, der er en knægt oppe i vores daggis han fik lov at starte 1 uge før han var 1 år, fordi hans mor også skulle på job, så ring og pres dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites