Jump to content
Guest louise

Ang børnepasning

Recommended Posts

Guest louise

nu ved jeg jo at børnene skal være 1 år før de bliver passet her i sverige, men lige nu ser det ud som at vi får problemer med at gå hjemme til hun er et år, er der nogle der har fået deres børn ind før??? det her drejer sig om ca. 22 dage og er i Oxie hilsen louise

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest louise

nu ved jeg jo at børnene skal være 1 år før de bliver passet her i sverige, men lige nu ser det ud som at vi får problemer med at gå hjemme til hun er et år, er der nogle der har fået deres børn ind før??? det her drejer sig om ca. 22 dage og er i Oxie hilsen louise

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Louise Nu vil jeg jo nødigt være en lyse slukker, men det at man kan få sine børn passet fra de er 1 år, er ikke det samme som at man for plads når de er 1 år. Selv var min datter 14 måneder, da jeg fik en plads til hende, og jeg fik virkelig tale min sag, og fik en undtagelse og fik plads et par måneder før jeg skulle. Jeg ved ikke hvordan plads situation er i Oxie, men har svært ved at tro at de kan leve op til de 12 mdr. Så hvis jeg var dig ville jeg allerede nu begynde og ringe til dem, og fortælle om dit problem, og se om de kan gøre noget. Held og lykke med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bjarnel

Der vil jeg så gerne lige tænde lidt lys happy.gif Bor i Bara hvor der er ledige pladser, men vores datter må ikke starte alligevel før hun er 1 år. Flyttede hertil fra Oxie og der sagde de da at det ikke var et problem (når altså barnet er 1år). Ved ikke om situationen har ændret sig i Oxie.....men det var bare lige for at illustrere at der er stor forskel på hvilket område du bor i happy.gif Håber det lykkedes. MHT de 22 dage....kan en af jer ikke holde ferie ? (har i sikkert tænkt på...sry...DO'H)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest katrine

Svenskere er ofte lidt stivnakkede når det gælder regler!, så uden at vide noget konkret tror jeg at det bliver svært at få sit barn passet før han/hun er et år gammel. Oxie er nok ikke det værste sted at bo mht børnepasning .Indtil for nylig har de reklameret med ingen kø til förskolarne, dette er dog vist desværre ændret nu men så lang kan en nydannet kø vel ikke være. Men som Miriam skriver så ring og beklag jer - mange gange!! Det hjælper som regel at presse lidt, vi fik i Oxie rykket en plads 2 mdr frem efter vi fik det første tilbud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites