Jump to content
Guest kenneth

Andre gravide danskere i Malmø.. Hjælp!!!!

Recommended Posts

Guest kenneth

Hej. Jeg er 26 år og min kæreste og jeg venter vores første barn her til december. Jeg har så mange spørgsmål omkring hvad der skal ske bagefter når den lille er kommet til verdenen? Er der slet ikke andre end mig i Malmø???? Jeg savner nogle der kan give mig nogle råd, skal føde i DK, men der er så mange praktiske ting bagefter jeg ikke rigtig ved noget om. Håber meget der er en eller flere der kan hjælpe mig? Hilsen Lotte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Hej. Jeg er 26 år og min kæreste og jeg venter vores første barn her til december. Jeg har så mange spørgsmål omkring hvad der skal ske bagefter når den lille er kommet til verdenen? Er der slet ikke andre end mig i Malmø???? Jeg savner nogle der kan give mig nogle råd, skal føde i DK, men der er så mange praktiske ting bagefter jeg ikke rigtig ved noget om. Håber meget der er en eller flere der kan hjælpe mig? Hilsen Lotte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Hej Miriam.. Det er netop der jeg har været inde og skrive 3 gange i håb om at høre fra nogle. Jeg gik ind der hvor de skrev at de ville give min mail vidre til dig. Det er nu over 1 mdr. siden og jeg har ikke hørt noget. Tror du jeg gør noget forkert? Dejligt du gad skrive til mig herinde... Knus Lotte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg syntes at det er diskrimination at det kun er for mødre;) Tror i ikke at os fædre har spørgsmål og lign?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mira

Hej Lotte. Jeg er forfærdelig ked af at der må være gået kluder i tilmeldingsfasen til dk-mor-i-malmø. Jeg har lige været hele min postkasse igennem og du figurer ikke nogle steder - ej heller som afventende medlem. Så jeg må bede dig om at gå til linket en gang til og tilbmelde dig. Jeg skal nok holde øje med om du kommer på og ellers skrive til dig herinde så vi kan få dig tilmeldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kenneth

Hej Miriam. Tusinde tak for dit svar. Jeg vil gå ind senere idag og prøve igen, så må vi krydse fingre for at det går bedre. Endnu engang tak for din hjælp. Lotte...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mia

Hej Mira. Vi er et par med en lille dreng på 5 mdr. som flytter til malmø, om ca 1 mdr. hvad gør man hvis man gerne vil være med i en dansk mødre gruppe ??? Mvh Mia Thestrup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hej Mia, http://dk.groups.yahoo.com/group/dk-mor-i-malmoe/ 1. gå til ovenstående link og tryk på knappen 'bliv medlem af denne gruppe' 2. opret en yahoo brugerprofil 3. udfyld efterfølgende formular (incl kort præsentation af dig selv) Og så tager Mira den derfra :-)
Hejsa Er der nogen af jer som deltager i den mødregruppe ?, eller ved om den stadig benyttes aktivt ? Tråden er jo lidt gammel. Sagen er den at min kære hustru gerne vil i kontakt med nogle andre mødre herovre i malmö.. Vi har vores lille søn Noah på snart 7 uger... Såfremt i har nogle forslag eller selv er i samme situation, vil vi meget gerne hører fra jer. Mange Hilsener Fra Jan & Sisse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Er der nogen af jer som deltager i den mødregruppe ?, eller ved om den stadig benyttes aktivt ? Tråden er jo lidt gammel. Sagen er den at min kære hustru gerne vil i kontakt med nogle andre mødre herovre i malmö.. Vi har vores lille søn Noah på snart 7 uger... Såfremt i har nogle forslag eller selv er i samme situation, vil vi meget gerne hører fra jer. Mange Hilsener Fra Jan & Sisse :)
Hej Jan og Sisse, Jeg har selv lige tilmeldt mig gruppen forleden da jeg står midt i min første graviditet :) Selvom vores lille baby ikke er kommet til verdenen endnu, så kunne det da være hyggeligt at mødes og sludre lidt. :) Winnie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg syntes at det er diskrimination at det kun er for mødre;) Tror i ikke at os fædre har spørgsmål og lign?
Der er masser af fædregrupper i Kbh. som sundhedsplejesken på det danske hospital kan henvise til (hvis I føder på et svensk hospital kan de sikkert henvise til svenske fædregrupper). Det kan nogle gange være rart at tale om børn med andre af samme køn, da vi mænd og kvinder jo føler forskelligt og oplever børn forskelligt. En mor er nu engang en mor og kan måske ikke have samme forsørgerfølelser som en far kan have, ligesom en far ikke har ligeså brændende spørgsmål om hvornår et kejsersnit ikke kan mærkes mere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er skam også derinde. Har termin 2. september og vil også gerne mødes med ligesindede :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er skam også derinde. Har termin 2. september og vil også gerne mødes med ligesindede :th2:
Hej Winnie og Plup Så er Sisse også derinde :) i må ikke blive kede af det hvis der kan være lidt lang svartid...... Lille Noah skal jo passes... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lotte, jeg og min kæreste er også lige blevet forældre her i december, jeg har tilmeldt mig mødregruppen og venter blot at høre noget. Men ellers kan vi da snakkes ved her på sitet eller mødes på et tidspunkt så vi kan dele erfaringer og tanker om det at blive mor. Du kan bare sende mig en PM. Venlig hilsen Sedire

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en pige på 10 mdr. så har været hele rumlen igennem... født i dk.. så send en PM og jeg kan evt ringe op, hvis der er yderlig spørgsmål som I ikke har fået svar på imellemtiden. GODT NYTÅR //Anja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites