Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 3500 det er da billigt. Sender I så stadig jeres børn i dagis? Vi har været kort inde og snakke om au-pair, da vi tit er sent hjemme. Men vi er ikke helt med på ideen om at hun skal bo hos os. Så vi vil forsøge at finde en svensk pige, som kan bo hjemme. Hvis det altså er muligt. Ved at der er mange danske piger der gør det når de afslutter folkeskolen, fordi de er skole trætte. Vores plan er stadig at sende børnene i dagis - ellers ryger integrationen sig nok en tur.. Ville egentlig også helst have en svensk pige, men synes ikke rigtig der findes et udbud af sådanne - specielt ikke ude på bøhlandet, hvor vi bor... Men skulle nogen kende til nogen eller noget, modtages info med kyshånd!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Streton 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Vores behov er ikke så stort. Vil gerne have en ung pige som henter ungerne i dagis, forbereder aftensmaden samt rengøring (oprydningen skal jeg nok selv tage mig af ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Vær opmærksom på at hvis i har en aupair, så ryger jeg mulighed for at få en fuld tids plads i institutionen. Hvis ikke hun går i skole ved siden af. Hvis hun er hjemme hele dagen, kommer i ind under 15 timers reglen, det vil sige 15 pr uge i institution. Vores aupair læste fuld tid ved sigen af, så vi havde ikke noget problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Vær opmærksom på at hvis i har en aupair' date=' så ryger jeg mulighed for at få en fuld tids plads i institutionen. Hvis ikke hun går i skole ved siden af. Hvis hun er hjemme hele dagen, kommer i ind under 15 timers reglen, det vil sige 15 pr uge i institution. Vores aupair læste fuld tid ved sigen af, så vi havde ikke noget problem.[/quote'] Det er da S§&%¤# som de svenske myndigheder blander sig i alt muligt uvedkommende!!!!! Minder om Albanien i de gode, gamle dage! Men hvis hun læser "fuld tid" ved siden af, bliver der da ikke meget tid til at hente/bringe unger o.s.v. Well - det er et forsøg værd... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2005 Vores fungere ret godt. Jeg afleverede tit selv, og hun hentede dem kl. 15. Og der var massere tid til at ordne lidt derhjemme for hende også :-) Man kan da godt forstå ordningen på de 15 timer lidt. Det er jo lidt dumt at dem som enten går hjemme (og her tænker jeg ikke på dem der er på barsel, men det gør de)eller har aupair, optager en plads for en forældre, som har brug for at komme tilbage på arbejde. Der er jo tit et plads problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2006 ...så er vi snart ved at være der... Nogle gode sprogskoler i Malmö for Au Pair'er...? Hvad koster så'n noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jenny Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Streton & Homer :Ni kan hitta och annonsera efter svenska barnflickor på www.babysitternet.com eller jobber.nu.Eller genom att annonsera i tidningen , Sydsvenskan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 ...så er vi snart ved at være der... Nogle gode sprogskoler i Malmö for Au Pair'er...? Hvad koster så'n noget? Vores gik inden ved Malmö Højskole, inde ved havnen og Statoil..Og var ret tilfreds, ved ikke om de har for begyndere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites