Jump to content
Guest jan

Pris for pasning

Recommended Posts

Guest jan

Hej. Er der nogen som kan svare mig på hvad prisen er for at få sine børe passet i Malmö kommune. Jeg tror nok at havde hørt at man max må give 1100 for det første barn og 900 for det andet. Er dette korrekt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Hej. Er der nogen som kan svare mig på hvad prisen er for at få sine børe passet i Malmö kommune. Jeg tror nok at havde hørt at man max må give 1100 for det første barn og 900 for det andet. Er dette korrekt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jan, vi betaler maks satsen og den er lige steget til 840 for det første barn, jeg kender kun den gamle sats for barn nr 2, som er 380, men den er sikkert også steget ca 80 kr. Det er så inkl. mad men ikke bleer. (sådan er det i hvert fald der hvor vores går)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Ja Ja, hvad ved jeg om i stadig tænker i danske kroner eller svenske. Men måske kan i svare mig på noget andet. Hvornår kan man skrive sine børn op til institution? Når de er født, eller når de er 1 år?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal gøre det når de er født, men med den behovsdato du har brug for, som tidligst kan være den måned dit barn fylder et år, hvis de står i den situation hvor der er 2 børn har samme behovsdato, tager man nemlig efter hvornår de er blevet skrevet op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest stefan

Hej, Prisen for pasning er også afhængig børnenes alder. Info fra "Försäkringskassan". Avgifter i förskoleverksamhet – förskola Barn 1 3 % av inkomsten dock högst 1.260kr/månad Barn 2 2% av inkomsten dock högst 840 kr/månad Barn 3 1% av inkomsten dock högst 420kr/månad Barn 4 ingen avgift Avgifter i skolbarnsomsorgen allmän förskola (4-5 åringar) se regler nedan Barn 1 2% av inkomsten dock högst 840kr/månad Barn 2 1% av inkomsten dock högst 420kr/månad Barn 3 1% av inkomsten dock högst 420kr/månad Barn 4 ingen avgift

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites