Guest jan Anmeld indhold Skrevet January 27, 2004 Hej. Er der nogen som kan svare mig på hvad prisen er for at få sine børe passet i Malmö kommune. Jeg tror nok at havde hørt at man max må give 1100 for det første barn og 900 for det andet. Er dette korrekt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jan Anmeld indhold Besvaret January 27, 2004 Hej. Er der nogen som kan svare mig på hvad prisen er for at få sine børe passet i Malmö kommune. Jeg tror nok at havde hørt at man max må give 1100 for det første barn og 900 for det andet. Er dette korrekt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2004 Hej Jan, vi betaler maks satsen og den er lige steget til 840 for det første barn, jeg kender kun den gamle sats for barn nr 2, som er 380, men den er sikkert også steget ca 80 kr. Det er så inkl. mad men ikke bleer. (sådan er det i hvert fald der hvor vores går) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2004 Maks taksten er nu 1260 kr for barn nr. 1, 840 kr for barn nr. 2 og 420 kr for barn nr 3. Du må have glemt en af ungerne Miriam :-) Yngste barn er iøvrigt altid barn nr 1. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2004 Sorry Dan, men jeg ved godt hvor mange børn jeg har :-), og hvad jeg betaler. Har kun den ene i forskole som det er nu. Kan der være forskel fra kommune til kommune ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jan Anmeld indhold Besvaret January 30, 2004 Bare lige for at jeg er med. Snakker vi Svenske eller danske kroner? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2004 Undskyld Jan, men ville det ikke være lidt mærkeligt, hvis du skulle betale med dkr. i en svensk daginstitution?? :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest homer Anmeld indhold Besvaret January 30, 2004 Ulmus: Det er da rart at vide - måske de tager mod VISA-kort?? ;D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jan Anmeld indhold Besvaret January 31, 2004 Ja Ja, hvad ved jeg om i stadig tænker i danske kroner eller svenske. Men måske kan i svare mig på noget andet. Hvornår kan man skrive sine børn op til institution? Når de er født, eller når de er 1 år? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2004 Du skal gøre det når de er født, men med den behovsdato du har brug for, som tidligst kan være den måned dit barn fylder et år, hvis de står i den situation hvor der er 2 børn har samme behovsdato, tager man nemlig efter hvornår de er blevet skrevet op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anna Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 Jeg kan kun bekræfte Dan´s priser for børnepasning. Vi har 3 børn og bor i Malmø kommune. Anna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2004 I vores kommune ( Sjöbo ) skal man henvende sig 4 mdr. før behovet opstår. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest stefan Anmeld indhold Besvaret March 3, 2004 Hej, Prisen for pasning er også afhængig børnenes alder. Info fra "Försäkringskassan". Avgifter i förskoleverksamhet – förskola Barn 1 3 % av inkomsten dock högst 1.260kr/månad Barn 2 2% av inkomsten dock högst 840 kr/månad Barn 3 1% av inkomsten dock högst 420kr/månad Barn 4 ingen avgift Avgifter i skolbarnsomsorgen allmän förskola (4-5 åringar) se regler nedan Barn 1 2% av inkomsten dock högst 840kr/månad Barn 2 1% av inkomsten dock högst 420kr/månad Barn 3 1% av inkomsten dock högst 420kr/månad Barn 4 ingen avgift Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2004 Ahhh det forklare jo så hvorfor jeg betale 840 for min dreng som er 4,5 år !!! Så Dan jeg har altså ikke glemt nogen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites